Bugün benim doğum günüm.Güzel geçeceğini sanmıştım.Sabah kalktım ve göz bandımı çıkarttım.Saat sekiz olmuş.Ne??? Ben yedide kalkıp anca hazırlanıyorum.Hemen yataktan kalktım ve banyoya koştum.Yüzümü yıkadım,makyajımı yaptım.Saçımı her zamanki gibi maşa yaptım.Masadan birkaç birşey ağzıma sıkıştırdım ve çantamı alıp çıktım
Hande'nin evine doğru yürüyordum.Dur bir dakika!! Ben neden Hande'nin evine gidiyorum??? Hemen geri dönüp okula doğru yürüdüm.O anda Handeyle aramızda geçen olay aklıma geldi.
Geçen sene Handeyle kankaydık.Okul bitmişti ve yaz başlamıştı.Okul bittiği zaman genelde İzmir'e gideriz.İzmire gitmiştik ve çok eğelenmiştim doğrusu.Döndüğümüzde Hande'de o havalı kızlardan olmuştu.Artık yüzüme bile bakmıyordu.Bende bir daha konuşmadım onunla.
Bunları düşünürken ağacı görmemişim ve ağaca birden tosladım :D Okula geldiğimde ilk işim tuvalete gidip makyajımı düzeltmek oldu.Hemen rimelimi düzelttim ve sınıfa girdim.Artık yeni kankam Nehir yanımda oturuyordu."Güünayydıın"dedim ve yanına oturdum.Doğum günümü hatırlamış ve bana hediye almış.O sırada zil çaldı."Evde bakarım canım"dedim.Derste Nehirle sürekli konuşuyorduk."Kainat ve Nehir yeter artık sizi ayırıcam"dedi Hoca.Normalde çokta fifi bakışı atardım ama bu hoca dediğini yapar.Bende sustum.Hande oradan bana bakarak güldü.Bende yüzümü çevirdim.
Dersler çabuk geçti.Okul çıkışında gidiyordum."Benimle niye gelmiyorsun? Yoksa utanıyor musun?"dedi birisi.Arkamı döndüm ve babamı gördüm."Yok ben senin burada olduğunu bilmiyordum"dedim."Ben artık burada çalışıyorum"dedi ve o an doğum günümü berbat eden 1. olay olmuştu.Ona sarıldım ve arabaya bindim.Belli etmiyordum ama şok olmuştum.Babamla aynı okulda olacaktım.Artık Handeye dalga geçecek konu bulmuştum.Bravo bana.
Doğum günüm diye en sevdiğim hırkamı giymiştim.Eve girerken hırkam yırtıldı.Buda 2. olay oldu."Neyse yaa" dedim ve idama çıkıp üstümü değiştirdim.Anneme yardım etmek için mutfağa girdim.Yemekleri hazırladık ve masaya oturduk."Bak kızım çok önemli birşey diyeceğim"dedi."Ne oldu?"dedim."Ben hamileyiiiiiim!!!"dedi.Neee annem hamileydi.Bir kardeşim olacaktı."Anne bana sordunuzmu acaba kardeş istiyomusunuz diye?"dedim ve masadan kalktım.
Odama girdim.Çantamdan kitaplarımı çıkartırken Nehir'in hediyesini gördüm ve açtım.Ya canım ya bana makyaj seti almış.Nasılda biliyor beni.O anda pencereden ses geldi.Sonra bir kere daha.Pencereyi açtım veee....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İncir Zamanı
Romantizmİncir sever misin? Eğer sevmiyorsan bu hikayeyi okuduktan sonra seveceksin.Hem aşk hem de arkadaşlık var.18 yaşındaki Kainat inciri çok seviyor ama yiyemiyor.Nedeni kitapta.Haydi okumaya başla.