💘BENİ BIRAKMAZ O💘

40 2 3
                                    

Mert'in tarafından;

Benim omzumun kenarından sıyırdı.Hayal'in yere yığılması beni de yıktı.Onur'u başka yere götürken gözüm abilerimi bile görmüyordu.Hayalimin teni bembeyazdı.Atakan hemen nabzını ölçtü.Her tarafı kanlarla kaplanmıştı.Hastanaye nasıl gittiğimizi bile bilmiyorum.Ebrar,İrem,Sude hepsi yıkılmıştılara.Hayalin sonda söylediği sözler beynimin içinde dönüyordu ne demekti ki bu?
Acil kan falan istendi.Kimse cevap vermiyordu.Kafamı ameliyathanenin kapılarına vuruyorsun.Aklımı kaçırıcam şimdi niye kimse cevap vermiyor içerde Hayalim nasıl?

Doktor çıktığında hepimiz yaklaştık morali bozuk gibiydi lütfen Hayalim iyi olsun

Doktor:Yakınları sizmisiniz?

Hepimiz evet şeklinde başımızı salladık.

Doktor:Elimizden gelen her şeyi yaptık ama...

Boz ve Mustafa aynanda:AMA NEE!!!

Doktor:Kurşun hastanın kalbine gelmiş.Aslında dayanmaya çalıştı ama bünyesi yetmedi.Başınız sağolsun

Doktor çekip gitti.Hayal'in annesi oturduğu koltukta bayıldı.Arkadaşlarının çığlıkları abileri donmuş gözyaşları firar etmişti.Ben inanmadım.Kapıya vurmaya başladım.Bağırıyordum boğazıma büyük bir yumru inmişti sanki.

Ben:HAYALLL BAK BURDAYIZ BURDAYIM GEL YANIMA HAYALL

Hemşireler beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı.Vücudum iğneye karşı dayanıklıydı.Hiç bir şey olmamış gibi hissettim bı anda kafam allak bullak oldu.

Ben: BENİ BIRAKMAZ O

Bu sefer Abilerime döndüm.Onlar da çok kötüydüler.

...

O it herifi bir güzel benzetmiştik.Son dediği sözlerin anlamını sordum.İtin cevap vermeye halı bile kalmamıştı.Abileri izin verseydi şu an mezardaydı.

Ben:Hayalim neden son sözlerini sana söyledi ne demek istedi CEVAP VER İT

Onur:Ben ona bir soru sormuştum...Ben senin için ölmeyi göze alırım demiştim sonra Mert diğmi dedim...Cevap vermemişti sen onun için ölebilicek bı insanmısın Hayal cevao vermedi o zaman...Vurulduğunda son söylediği sözler ONA İNANIYORUM TÜM KALBİMLE CEVABI ALDIN.
Yine kafamda yankılandı sözleri Hayalimin o sinirle bir daha daldım o şerefsize abileri çökmüştü.Mafya acımasız adamlar bile şimdi ölücekmkş gibilerdi.Beni zorla çıkarrırlarken. Ebrar,Sude ve İrem'i içeri sokuyorlardı.Durup birden aban baktılar.

Ebrar:Kardeşim ölmedi yaşıyor biliyorum kalbim de hissediyorum

İrem: Hissediyoruz o ortaya çıkıcak gerekirse diriltiriz

Sude:Benim kardeşim hala yanımızda

Ebrar:Biraz da ben benzetiyim şerefsizi

Sude: Kardeşimin canını nasıl yakar

İrem:Sıçtım ağzına

Kızlar söverken beni zorla çıkardılar.

4 gün sonra

Hayalimin mezarının yanına çökmüş ağlıyordum.Sadece onunla konuşuyordum.Sadece bir kaç şey atıştıryordum.Annesi felaket derece de hastalanmıştı.Kimseyle konuşmuyor muhattaba almıyordum.Sadece Hayalinle konuşuyordum.

Ben:Hayalim biliyormusun?Onlar sahteydi.Seni benden uzak tutmaları için di onlar o kadını sorarsan sadece çok eskilerden bir iş ortağımın asistanıydı.Aramızda hiç bir şey geçmedi ben zaten hep seni düşünüyordum her dakika Küçüklüğümüzü hatırlıyormusun diye sorduğunda kalbim senin tarafından bir kez daha fethedilmisti.Seni çok özledim.O güzel kokunu saçlarını,bana bakan gözlerini,gülüşünü özledim sevdiğim.

BENİM ABİLERİM MAFYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin