9

856 109 46
                                    


Seungmin uyandığında gözlerini kapalı tutmaya devam edip yerinde dönüp durmuş, tekrar uyumaya çalışmıştı. Birkaç kez daha yerinde debelendikten sonra tekrar uyuyamayacağını anlayıp zorlukla gözlerini açtı.

Perdeden sızan soğuk mavi ışığa bakıp erken bir vakitte olduğunu tahmin ederek gözlerini ovdu, telefonunu eline alarak saate baktım. Tahmini doğruydu, saat yediydi.

Yastığını yükseltip, yüksek ihtimalle uyuyan Hyunjin ve Felix uyanana kadar neler yapabileceğini aklından geçirdi, dün öğrendiklerini hatırlayınca ne yapacağını buldu. Yatağın yanında duran çantadan kulaklığını alıp yatağa tekrar girerek ekranı kapanmış telefonunu açtı, hatırladığı kanalın ismini arama motoruna yazıp karşısına çıkan videolara tek tek baktı.

Minho'nun spor hakkında birkaç videosunu geçip öne çıkarılanlarda dün izlediği videoyla karşılaştı, onu boş verip aşağılara inmeye devam etti. En sonunda karşısına çıkan Jisung ile çekilmiş kendisinin olduğundan daha yeni bir videoya tıklayıp izlemeye başladı.

"Selam dostlar, bu gün bir kısmınızın çokça merak ettiği sorulara cevap vereceğiz." Minho yanında oturup kameraya şirince el sallayan Jisung'u işaret ederek sözüne devam etti. "Soruların büyük bir kısmı kendisini içerdiğinden yanımda sevgilim Han Jisung da var."

Jisung profesyonel bir edayla, "Açıklama kısmında Instagram ve Youtube kanalımın linkini bulabilirsiniz." deyip sevgilisinin koluna sarıldı. İşaret parmağı ile aşağıda bir yerleri gösterip, "Unutmadan beğenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın!" dedi.

Seungmin videoda konuşmaya devam eden ikilinin tatlı hallerini gülümseyerek izlemeye devam etti.

"Bunu da cevapladığımıza göre bir sonraki soruya geçiyoruz," Jisung kameraya bakarken ışıltılı gülümsemesiyle parmağını izleyicilere salladı. "bu arada spor değil de ilişkimiz hakkında bu kadar soru sormanız gözümden kaçmadı değil. Magazinin kulu olmuşsunuz yanıtlarda."

Minho dalgın bir gülümsemeyle Jisung'un yüzünü izlerken kayıtta olduklarının farkına varmış gibi silkelenip telefondan baktığı soruyu okumaya başladı.

"Nasıl tanıştınız ve ilişkiye başlamaya ne zaman karar verdiniz?"

zlerini telefondan kaldırıp bağdaş kurduğu koltukta kımıldandı, hatırlamaya çalışır gibi sol üste baktı.

"Ortak arkadaşlar sayesinde tanıştık, üniversitenin ikinci yılıydı sanırım, değil mi?"

Minho'nun kendine yönelttiği soruya ona dönerek baş salladı Jisung. "Evet ikinci dönem, yakın arkadaş gruplarımız kaynaştığı bir dönemdi o sırada tanışıp konuşmaya başladık." Gözlerini birkaç kez kırpıştırdı. "İlişkiye başlamamız ise bayağı çabuk oldu."

Minho başını sallayıp kolunu Jisung'un beline sardı, "Öyle, hayatımın aşkısın çünkü." deyip sevgilisinin yanağını sertçe öptü.

"Yiaa~" Minho'ya göz kırptıktan sonra  kameraya geri döndü. "İkinci ay çıkmaya başladık. Neyse hadi diğer soru!"

"Hangi tip ve marka protein tozu almalıyım?" Telefondan başını kaldırıp açıklamaya başladı. "Ne için kullanacağına ve vücut özellikleeine göre değişir, kanalda bunu hakkında detaylı bir video var o daha yardımcı olur sana ama kısaca özetlemem gerekirse..."

Seungmin ilgisini çekmeyen kısmı ilerleterek atladı ve kenarda yeni çıkan yazıyı okuduğunda duraksadı, videoyu izlemeye devam etti.

"Arkadaşınla yeni bir video gelecek mi?"

İf You Forget Me | ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin