A nevem Luna Backer. Gertansiában élek a szüleimmel és a bátyámmal. Anya és apa, név szerint Emily és Harry, mindketten orvosok a helyi kórházban. Apukám sebész, anyukám pedig gyermek gyógyász. A bátyámat Conornak hívják, ő most lesz másod éves egyetemista.
Conornál jobb testvért nem is kívánhatnék! Mindig ott voltunk egymásnak amikor kellett és kiálltunk egymásért. De nyílván, mint minden családban, mi is állandóan szivatjuk egymást, hol egy vödör vízzel ébredünk, vagy tejszínhabbal a tenyerünkben és a beszólogatásokról ne is beszéljünk. Eddig minden szombaton tesós napot tartunk, ez annyiból áll, hogy reggel fél hatkor kelünk és közösen reggelit csinálunk, majd délig sorozatot vagy filmet nézünk , ebéd után motorozunk egy kicsit, és amint hazaérünk társasozunk. De sajnos holnap megy vissza a kollégiumba.
Van két legjobb barátnőm, Emma Jones és Sarah White. Mind a hárman most leszünk 11. osztályosok. De mint mondtam, csak leszünk, ma van az utolsó nap a nyári szünetből, amit természetesen ki kell használnunk, ezért áthívtam őket. És ahogy hallom, már itt is vannak.
-Szia!- lépett be elsőnek az ajtón Emma
-Hali- köszönt Sarah is
-Sziasztok! Akkor indulhat az utolsó nyári napunk?
-Naná!-válaszolták egyszerre
-Mi lenne, ha elmennénk a vidámparkba?- vetette fel az ötletet Sarah
-Felülnénk a hullámvasútra, az óriáshintára , vennénk vattacukrot meg majd még kitaláljuk, ez lenne-vágta rá Em
-Akkor induljunk-csaptam össze a tenyerem
-De várjatok, még csak reggel van!
-Ja, tényleg
-Akkor... mitszólnátok még egy shoppinghoz?
-Tegnap voltunk
-Nincs kedvem a sulihooz- nyavajogta Emma. Hát igen, Em nem a tanulás híve, jobban mondva egyáltalán nem szeret tanulni.
-Ma még nincs is suli- vágta rá Sarah
-De már a gondolat is megrémiszt
-Ezért fogjuk elütni az időt- nyugtattam meg- menjünk csináljuk reggelit, aztán kitaláljuk.
-Benne vagyok
-Én is
-Mit kértek enni?Rántotta vagy palacsinta.- tettem fel a kérdést
-Legyen rántotta- válaszolta Em
Miután megettük a reggelinket, úgy döntöttünk, hogy az idei összes nyári képünket összevágjuk és kitesszük tiktokra. Mind a hárman a Calvin Harris-től a Summer dalát raktuk alá. Ezt a zenét hallgattuk szinte egész nyáron, mert mindegyikőnknek ez az egyik kedvence, a sok másik mellett!
-Tudom, menjünk el az aquaparkba most és este zárjuk a napot a vidámparkal, ezzel együtt a nyári szünetet is!- mondtam az ötletemet
-Gyerünk öltözni, mire várunk?- ugrott fel a kanapéról Em
YOU ARE READING
Kémiával kezdődött (Befejezett)
RomanceEgy lány, aki idén kezdi a 11. osztályt. Ám a gimi korán sem lesz olyan egyszerű, mint azt gondolják. Lunának bizonyítania kell a tanárainak. De nehézségekbe ütközik egy nem várt személy által, aki teljesen az útjába áll makacssága és önfejűsége...