BAŞLAMA TARİHİ:17:10 :2023
DÜZENLEME TARİHİ 29:02:2024
TANITIM
Alev Özdemir 26 yaşında sarı saçlı mavi gözlü en yakın arkadaşı ve kan kardeşi aynı hastanede doğdular ve bir iblisin Alev'e musallat olduğu 8 abisi var 4zler Alev Açelya'nın anne ve babasının öldüğünü biliyor ama üzülmesin diye söylemiyor ve birde hiç görmediği bir abisi var mafya bir sürü lakabı var (KızılEjder/Azrail)vb.gibi şeyler tıp öğrencisi sıtajeri 2 hafta sonra mevzun olacaklar yasadışı ve maçlar artı dövüşler yapıyor araba yarışı yasadışı motor yarışı yasadışı dövüşler kafes dövüşü vb.gibi bir sürü şey profesyonel dövüşcü krostofobisi var astım hastası sesi desen of....
Açelya Özdemir Kara 26 yaşında 8 abisi var sanıyor ama yok 4zler sanıyor ama değil tıp öğrencisi 2 hafta sonra mevzun olacaklar en yakın arkadaşı ve kan kardeşi Açelya anne ve babasının öldüğünü bilmiyor.
Leon Özdemir 39 yaşında kardeşlerinin artı Alev'in mafya olduğunu biliyor ama bilmediği bir şey var iblis ve Alev'in tacizi. Alev'e taciz edenleri arıyor bulduda sonrada işkence etti.
Aras Özdemir 38 yaşında doktor Açelya ve Alev ile aynı hastanede mafya (Lord Dark/Kral)vb.gibi bir sürü lakabı var Alev'in öz kardeşi olduğunu biliyor ama belli etmiyor.
Yağız Özdemir 37 yaşında savcı Açelya'nın öz kardeşi olmadığını biliyor ama söylemiyor Alev'i araştırıyor ama sadece yetimhanede büyüdüğünü biliyor.
Murat Özdemir 36 yaşında mühendis ve mimar öz kardeşini arıyor Açelya'nın öz kardeşi olmadığını biliyor ama belli etmiyor mafya(Zehir)vb.gibi bir sürü lakabı var.
Tahir Özdemir 35 yaşında tarih öğretmeni mafya (Gölge)vb.gibi bir sürü lakabı var.
Atakan Özdemir 34 yaşında matematik öğretmeni mafya (Hayalet)vb.gibi bir sürü lakabı var Alev'in öz kardeşi olduğunu biliyor ama mafya olduğunu bilmiyor.
Ada Özdemir 33 yaşında din kültürü öğretmeni akıncı olur kendileri.
Adem Özdemir 32 yaşında evli 2 çocuk babası eşinide çok seviyor ve Alev'in öz kardeşi olduğunu biliyor ve mafya olduğunuda biliyor karısının adı Su kızı ve oğlunun adıda Nil ve Kuzey.
Ali Özdemir 31 yaşında Polis sevgilisi var ailesine çok değer verir.
Deniz Özdemir 30 yaşında türkçe öğretmeni mafya (Ecel/KurtAdam)vb.gibi bir sürü lakabı var.
Alex Özdemir 26 yaşında 4zler bu yüzden Alev'in bir kafes dövüşünde gördü Alev'in canı yanınca 4zlerinde canı yandı.
Savaş Özdemir 26 yaşında jandarma olmak için sıtaj görüyor keskin nişancılığı çok iyi.
Orkun Özdemir 26 yaşında ve çokda iyi bir tetikçi bir keresinde Alev'i vurmuştu ama canı yanmıştı.
Erdinç Özdemir 55 yaşında mafya babası düşmanı çok eşini ve çocuklarını çok seviyor Alev'in öz kızı olduğunu biliyor ama mafya olduğunu bilmiyor.
Ecrin Özdemir 52 yaşında ev hanımı kocasını ve çocuklarını çok seviyor kendine ayit bir kafesi var ailesinin bilmediği bir şey var özel bir şey var özel koruma ve mafya.
{1.BÖLÜM}
Bir gece iki kadınında doğumu başlamıştı hastaneye gittiler Alice doğumdan sonra ölmüştü ve bir iblisin Alev'e musallat oldu peki Açelya'ya ne oldu Alev'in ailesiyle birlikte eve gitti ne olduğundan bi haber şeklinde çünkü daha bebek anne sütüne ihtiyacı olan iki bebek işte iki bebeğin karıştığı o gün böyle oldu şimdi Alev yetimhanede yeni doğmuş kundakta anne sütüne ihtiyacı var ama bir süt anne bile yok bu kader değildi adeta acıydı ama bir gün yetimhanede bir kadın ortaya çıktı ama oda iblisin bir işi ama en azından Alev için bir süt anne bulmuştu her gün her gece şeytan yada iblis şeklinde her gece Alev'in yanına gidiyor taki 9.ayında müdürehanıma anne dedi ama müdürehanım hiç sevinmedi ama iblisle bir anlaşma yaptı Alev'i koruyup kollaması için ama müdürehanım gün geçtikçe kendinden iğrendi ama bilmediği bir şey var iblisin öbür taraftan geldiği yani ateşten yaratılan şeytan ve bir gün insan kılığına girer çok yakışıklı bir adam oldu ve Alev'i yetimhaneye ziyarete gitti Alev anaokuluna gidiyordu yetimhaneye ziyarete gitti adınıda Ateş Kor koydu gün geçtikçe güzelleşen aşkını her gün ve her gece uyurken nini söylüyordu ve gidiyordu ama Alev'i bir mafya babası evlat edindi adıda Ali Yıldırım 29 yaşında bir adam siyah saçlı mavi gözlü bir yakışıklı ve kaslı Alev'i 17 yaşındayken evlat edindi ve koleje yazdırdı ve tıp okuyor yeni bir öğretmen gelmişti adıda Ateş Kor sadece Alev için öğretmen olmuştu ne olduysa ne yaptıysa Alev'i çok sevmeye başladığı ve diğer iblislerinde dediği gibi bunun adı aşk iblis işte o zaman anladı Alev'e aşık olduğunu anladı. Alev şimdi liseye gidiyor fakat bilmediği bir şey var öğretmen bildiği adam şeydi bir iblis ve ömrü hayatında aşık olduğu insanı korumaya yemin etti ve ettiği yemininide tuttu ama ve lakin bir şey var bütün benliğiyle sevdasına kol kanat olmuştu aşkını evlat edinen adam Ali Yıldırım Alev'in kolejine Açelya bir sonraki gün Açelya yazılmıştı ve Alev maske takarak Açelya'yı kurtardı tabi maskeli kızı merak ediyor Açelya bir keresinde Alev'in evinde kalmıştı ve Açelya kendisini Alev'in kurtardığını öğrenmişti. Şimdi Alev'de Açelya'da üniversiteye başladılar ve ikiside tıp okuyor 3ay sonra hastane seçtiler ve aynı hastaneyi seçtiler. Alev izinli günlerinde silah atışı yapıyor kafes dövüşüne gidiyor ve en önemlisi araba ve motor yarışı yapıyor. Ama üniversiteden mevzun olmadan üniversite son sınıfta sınıf arkadaşları tarafından taciz edildi ve tecavüze uğradı ama şeytan yani iblis tarafından saldırıya uğradılar yani çarpıldılar aradan 2 hafta geçti Alev'in başdönmeleri ve bayılmaları başlamıştı üvey babası Ali Yıldırım 30 yaşında Alev'i hastaneye götürdü ve doktor kontrolden çıkıp Ali beye Alev'in hamile olduğunu söyledi Alev'in kendisine gelmesini bekledi doktor hanım kontrole geldi kan aldı ve beklediler Alev kendine geldi ve herşeyi babasına anlattı babası Ali Yıldırım Alev'i koruyamadığı için kendini yiyip bitirdi ve çocukları aramaya başladı ve bulduda sonrada ne yaptılarsa misliyle aynısını yaptı. 9ay sonra Alev'in doğum sancıları başladı ve iblis Alev'in doğumuna hemşire olarak girdi ve Alev'in canı yandığı için Alev'e bunu yapanları tekrar çarpmak istedi ama Alev'in üvey babası hepsini öldürdü doğumda tek seferde üçzleri doğurdu ve bayıldı iki erkek bir kızı oldu bebekleri yeni doğan odasına aldı hemşireler. Doktor artık Alev'i normal odaya çıkarttı ve Ali Yıldırım kızının başını bekledi eeee tabi eşi Gece ile Alev liseye giderken evlendi ve Alev içinden gelerek anne diyor. Alev yavaş yavaş kendine geldi ve iblis doktor kılığına girdi Alev'i kontrol edip odadan çıktı iki dakika içinde bebekler ile birlikte geri döndü.