1. Jak zarabiać?

65 18 11
                                    

Witam, z tej strony Krzysztof. W tym krótkim poradniku pragnę wam przedstawić dosyć ciekawy i satysfakcjonujący sposób na zarobienie pieniędzy w grze TheSims4.

Proszę mi nie pisać komentarzy, że "Z mOtHeRlOdEm ZrObIsZ sZyBcIeJ", bo usunę twój komentarz. Poza tym, z motherlode nie ma zabawy i śmiechu XD

Pewnie nie odkryłem Ameryki i sposób ten był już wcześniej znany, ale cóż.

A więc:

1. Wybieramy sobie naszą potencjalną ofiarę, którą chcemy oskubać z funduszy. Ja proponuję ojebać rodzinę Landgraabów zamieszkującą Oazę Zdrój (tą pustynię).

2. Wybieramy opcję graj rodziną (w sensie, że po prostu musisz grać tą rodziną, którą chcesz okraść).

3. Kiedy już sterujemy naszymi ofiarami, wybieramy opcję "niweluj działkę" znajdującą się w tym pasku powyżej. Wtedy cała willa zostanie sprzedana.

4. Kiedy już działka jest zniwelowana, wydajcie wszystkie pieniądze na jakieś badziewia. Polecam kupić miliard najdroższych grillów, ale możecie kupić coś tańszego, jeśli oczywiście chce wam się marnować wasz cenny czas.
Uwaga! WAŻNE jest, aby były to rzeczy, które możecie schować do wyposażenia rodziny.

5. Kiedy już wydacie wszystkie pieniądze co do grosza, zmuś swoich niewolników (czytaj: rodzinkę), żeby schowali wszystkie badziewia do wyposażenia.
Wybieracie po prostu opcję "schowaj do wyposażenia". Polecam wtedy zatrzymać grę i zapełnić wszystkim członkom rodziny kolejki.

6. Kiedy już wszystkie przedmioty schowaliście do wyposażenia rodziny, wybieracie opcję "podróżuj z rodziną" (czy jakoś tak) i po prostu odwiedzacie swoją własną rodzinę.

7. Na terenie swojej własnej działki wypakujcie wszystkie przedmioty z wyposażenia rodziny.

8. Przełączcie się na swoją własną rodzinkę i schowajcie do własnego wyposażenia wszystkie rzeczy, które postawiłeś jako tamta rodzina.

9. Sprzedaj wszystkie rupiecie, które zajebałeś rodzince i ciesz się pieniędzmi, które im wykradłeś.


Jeśli pogubiliście się, to napiszcie w komentarzu gdzie utknęliście, a ja postaram się wyjaśnić wam lepiej o co mi chodziło.

PS. Jebać Geoffreya Landgraaba. To mój odwieczny wróg w simsach, dlatego zemściłem się na nim i go okradłem. LOL.

Jak chcecie poznać historię mojego konfliktu z Langraabem, to napiszcie w komentarzach, a ja wam o niej napiszę w bonusowym rozdziale.

Pozdrawiam.

TheSims4 - Jak zarobić w sposób (nie)uczciwy? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz