5. bölüm: Kavga

177 8 17
                                    

~
Selamm, umarım beğenirsiniz diyerekten bölüme geçmek istiyorum ama şunu bilin ki belki biraz aglayabilirsiniz .

Jungkook'tan

Düşünürken yanıma koşarak gelen Hoseok'u görünce irkilerek öne atıldım.

Hoseok: JUNGKOOK BU ÇOCUĞU BOĞAZLARIM BEN BAK TUTMA BENİ NEREYE GİTTİ O?!

Jungkook: Hoseok sakin olur musun biraz aşık alt tarafı, hem kızma ama bende birazcık hoşlanıyor olabilirim...

Hoseok: NEY! BU KULAKLARIM NELER DUYUYOR.

Jungkook: Canım benim sakin ol dedim sana otur şuraya bir normal bir şey bu.

Hoseok: Off sana kaç sene zorbalık yapan kişiyle mi?

Jungkook: Ee, tamam biraz anormal olabilir ama sana oyun oynamış da olabilir. Bilirsin, Taehyung'un sağı solu belli olmuyor.

Hoseok: Neyse şimdi bunu boşverelim, ama bana bir söz ver.

Jungkook: Neden söz vereyim?

Hoseok: O çocukla asla çıkmayacaksın.

Jungkook: Neden?

Hoseok: Hala neden diyorsun.

Jungkook: O değişti ama, eskisi gibi değil.

Hoseok: Bu eski haline dönmeyeceğini göstermez.

Jungkook: Tamam, söz veriyorum.

Ona her ne kadar söz versemde içim rahat etmiyordu. Ya ona aşık olursam diye düşünmeden edemiyordum.

Hoseok: Jungkook! İki saattir sana sesleniyorum bakmayı düşünüyor musun?

Çok dalmış olduğum için bana seslendiği fark etmemiştim.

Jungkook: Üzgünüm dalmışım.

Hoseok: Tamam, tamam. Bugünü beraber geçirelim mi diyorum?

Aslında onunla vakit geçirmek isterdim ama biraz Taehyungla vakit geçirmek istiyordum. Fakat eğer ki ona bunu söylersem beni öldürürdü, bu yüzden yalan söyledim.

Jungkook: Şey, ben bugün ders çalışmayı düşünüyordum evde.

Hoseok: Ders çalışacaksan eğer yarın vakit geçiririz o zaman.

Junngkook: Bana uyar.

Yüzüne tatlı, sıcak bir gülümseme düştü.

Hoseok: Eve beraber gidelim istersen?

Jungkook: Yok, ben kendim giderim.

Hoseok: Sen bilirsin.

Yüzündeki gülümseme bir anda düştü ve yoluna koyuldu. Doğrusu biraz üzülmüştüm ama neredeyse her günüm onunlaydı. Benimde bir hayatım var sonuçta.

Hoseok gidince ilk işim Taehyung'a mesaj atmak oldu.

Taehyung🩷

my bully | taekook☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin