Üyelerin soru sormaya vakitleri yoktu. Asahi acı çekiyor, her geçen saniye daha fazla kan kaybediyordu. Haruto arabayı hazırlayacağını söyleyip çıktığı zaman Jihoon da kanla ıslanmış koltukta yatan Asahi'yi dikkatle kucağına aldı ve arabaya götürdü. Hyunsuk, Yoshinori ile Doyoung da peşlerinden gittiler.
Yolda tıpkı geri dönüşte yaşadıkları gibi engellerle, tarikatla karşılaşmadılar. Yoshinori bunun nedenini her ne kadar merak etse de sormaya fırsatı olmadı. Hastaneye vardıkları an yaralı arkadaşlarını acil bölümüne götürdüler.
Hastaneye kaldırılana kadar bilincini kaybetmiş ve doktorlar tarafından muayene edilen Asahi'nin fazlaca kan kaybettiği ve acil iki ünite kana ihtiyacı olduğu ortaya çıktı. Aksi takdirde fazla yaşayamazdı.
Jihoon bitkin bir halde "Kan grubu ne?" diye sordu.
Doktor "AB RH+ kan grubu. A ya da B kan grubuna sahip biri ona kan nakil edebilir."
Yoshinori "Ben A RH+'im, ona verebilirim." dedi heyecanla. "Benden alabilirsiniz."
"Doldurmanız gereken birkaç belge var, ardından kan nakledebilirsiniz. Beni izleyin lütfen."
On dakikalık bir işlemden sonra Yoshinori kendini başında duran Doyoung'la ve kolundan iki ünite kan alan hemşireye sedyeden uzanmış bir halde buldu. Yeteri kadar kan alındıktan sonra hemşire
"İlk otuz dakika hiçbir şekilde kalkmayın, dinlenin. Ani hareketler yapmayın. Birazdan görevlinin getireceği atıştırmalıkları da yemeyi ihmal etmeyin."
Yoshinori başını salladı ve hemşirenin odadan çıkışını, kapıyı kapatışını izledi.
"İlişkinizi çözebilmiş değilim." dedi Doyoung birden."İkiniz de birbirinizi canınız pahasına seviyorsunuz."
"Asahi benim için değerli." dedi Yoshinori halsiz bir sesle. "O benim için... Kendini riske attı ve ona bunu borçluyum."
"Asahi hyung senin hayatını mı kurtardı?"
"O kurşunun bana isabet edeceğini biliyordu, önüme geçti ve bacağından yaralandı."
"Jihoon hyung bunu bilse Asahi'yi gruba almak isteyecek kadar minnet duyar ona."
"Ben de ona minnettarım... Şey, Doyoung senden bir şey isteyeceğim."
Doyoung mimikleriyle sormasını istedi. Yoshinori derin bir nefes alıp verdi. "Asahi ona kan naklettiğimi bilmesin."
"Neden?"
"Gizli kalmasını istiyorum."
"Yapılan iyilik gizli kalsın diyorsun yani?"
"Evet... Diğerlerine de bunu söyle lütfen."
"Peki, söylerim hyung."
Doyoung, telefonuna gelen bildirime baktı. "Hyunsuk hyung gelmemi istiyor, ben gelene kadar kalkma buradan."
"Tamam."
Doyoung odadan çıktıktan sonra Yoshinori tavanla bakışmaya başladı. Kendini epey halsiz hissediyordu, kan verdiğinden ötürü. Sadece biraz uyursa enerjisini toplayacağına inanıyordu.
Bakışlarını hastane koridorunu gösteren pencereye kaydırdığında Haruto'nun hızla dışarı çıktığını gördü. Sedyeden doğruldu hafifçe ve nereye gittiğini görmeye çalıştı.
"Nereye gidiyorsun Haruto?.." Sedyeden kalkıp onu takip etmeye başladı.
Aralarında mesafe bırakmaya özen gösterdi Yoshinori. Haruto hastane çıkışına doğru ilerliyordu. Ardından park yerine doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suimin Jikan: Kopter | TREASURE
Fanfiction"Gece, gökyüzünü kapladığı zaman Parlamaya başlar tüm güzelliğiyle ay. Mehtabın güzelliği cezbedici Bir o kadar da tehlikeli. Neydi onu bu kadar çekici kılan? Yoksa bir efsane miydi?" ✉⏤͟͟͞͞☆ 𝑯𝒂𝒓𝒖𝒔𝒅𝒊𝒂𝒓𝒚