chapter thirty four: 27 days

453 44 38
                                    

satır arası yorum yapın lutfen <33

"Muhtemelen bizi görmediler." "Hayır ezikler sizi görmezden geldiler." Kızıl kız arabasını Scott ve Stiles'ın içinde bulunduğu mavi cipin yanına yaklaştırırken açık camdan söylemişti. Stiles sesli bir nefes bırakarak kafasını ona doğru çevirirken hızla cevap verdi. "Cidden mi? Bunu bizden başka arkadaşı olmayan sen mi söylüyorsun şimdi?" Rosa ona gözlerini devirirken söylendi. "Sizinle arkadaş değilim." "Harika o zaman hiç arkadaşın yok."

Kızıl kız ona başka bir şey söylemeden yanan yeşil ışığa bakarak arabasını tekrar çalıştırdı ve ilerde ki iki kızın durmuş olan arabasına doğru sürdü. Aniden iki kızın da yüksek sesli çığlığı duyulurken kız hemen arkalarında arabayı durdurmuştu. Arabadan inerken koşarak gelen Scott'lar ile birlikte korkuyla ölü geyiğe bakan iki kızın yanına geldiler. "Siz iyi misiniz?" Kızıl kız hala şokta gibi görünen Lydia'ya endişeli bir bakış atarken Allison'a sormuştu. Esmer kız kafasını sallarken Lydia gözlerini geyikten uzaklaştırarak konuşmaya başlamıştı.

"Arabaya çarpmadan önce onun gözlerini gördüm... çıldırmış gibiydi." Scott elini geyiğe doğru uzatırken onu düzeltti. "Daha çok korkmuş. Bir şeyden kaçıyordu." Stiles ortamdaki gerginliği dağıtmaya çalışır gibi sesli bir nefes bırakırken hızla konuşmaya başladı. "Tamam bence bunu sonra öğrenmeye ne dersiniz yani gecenin bir vakti ölü bir geyiğin başında durmak ne kadar mantıklı. Sizi eve bırakabiliriz kızlar."

Allison birkaç saniyeliğine gözlerini büyütürek yere bakarken Rosa konuşmak için hamle yaptı. "Bence bende bırakabilirim sizde böylece Şerif'e falan haber verebilirsiniz." Lydia hızla kafasını sallarken Allison ile onun yanına gelerek ikisinin bileğini kavradı ve konuştu. "Evet harika plan biz gidelim hadi Allison. Size de bununla iyi şanslar çocuklar."

Lydia iki kızı da arkasından sürükleyerek kızılın arabasına götürürken hızla yolcu koltuğuna oturdu. Allison birkaç saniye boyunca ona bakarken sonunda kafasını iki yana sallayarak arka koltuğa geçti.

Rosa bir süre sonra arabayı Lydia'nın evinin önünde durdururken çilekli sarışın arabadan inmek için hamle yapmadan yan tarafa dönmüş ve konuşmaya başlamıştı. "Kafamı dağıtmam lazım bu yüzden ikinizde bana geliyorsunuz hadi." "Ne? Uhm benim...benim eve gitmem lazım." Rosa duraksayarak konuşurken Allison arka koltukta sessiz kalmaya devam etmişti. Ama Lydia onun dediğini ciddiye almamış gibi görünürken tek kaşını kaldırdı ve konuştu.

"Neden evde ne işin olabilir bu saatte?" "Uyumak?" Lydia ona gözlerini devirdi. "Benim evimde de uyuyabilirsin o yüzden ikiniz birbirinizi öldürmüş gibi davranmayı bırakıp arabadan inin, hadi." Rosa sonunda pes ederek kafasını sallarken cevap verdi. "Tamam o zaman bari arabayı bir yere park edeyim." Lydia kafasını sallarken Allison ile ikisi arabadan inmişlerdi. Birkaç dakika sonra kız evin önünde duran ikisinin yanına gelirken Lydia eve girdi.

Rosa, Allison ile aynı anda eve girmek için hamle yaptığında geriye bir adım attı ve elini öne doğru uzatarak kızın geçmesi için izin verdi. Esmer kız küçük bir gülümseme ile kafasını sallarken önce içeri girdi. İki kız içeri girdiklerinde birkaç dakika sonra Bayan Martin'i fark ederlerken kadın onlara bir gülümseme vererek konuştu. "İkiniz de hoşgeldiniz kızlar." İki kız da ona kafasını sallarken kadının yanlarından geçmesini izleyerek Lydia'yı görmek için salona girdiler.

Lydia onları gördüğünde konuşmaya başladı. "Odama geçelim mi?" Rosa onu onaylarken Allison telefonunu çıkartırken konuştu. "Benim babama haber vermem lazım birazdan dönerim." Allison yanlarından ayrıldıktan sonra Rosa da Lydia'nın yatağına otururken telefonunu çıkartmıştı. Derek'e mesaj atmak için numarasını buldu.

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin