愛 ⌨️ ( asteria magazin )
━━ kısa bir süre önce bir çok kişinin açılışını merakla beklediği asteria sektöre sonunda kapılarını açalı yalnızca bir hafta oldu.
━━ bir çok kişi şirketin bir geleceği olmayacağını, şirket kurucularının ve ceosunun bilgisiz ve toy olduğu hakkında eleştiride bulunsa da tüm bu eleştiriler şirkete gelen yoğun ilgiyle birlikte kaybolup gitti.
━━ şirkette çalışan bir stajyerin, şirketin ve bünyesinde bulundurduğu her bireyin şu an için iyi iş çıkardığını ve ileride iyi işler yapabileceklerine inandıklarını söylediği bir kaç gece önce iddia edilmişti.
━━ dün sabah sularında ise asteria entertainment resmi twitter hesabında atılan bir tweet, bu iddianın tamamen doğru olduğunu kanıtlar nitelikteydi.
━━ ve tekrar dün akşam saatlerinde şirket başkanları nadia hill, cress watson ve şirket cesosu amelia magonlia, amelia'nın anne ve babasına ait olan bir kafede kameralarımıza yakalandı.
━━ kamera ve mikrofonlarımızın ilk hedefi amelia'nın annesiydi. mikrofonlarımızla halka seslenmek isteyen anne, "bütün gün çok çalıştılar, onlarla ilgilenseniz iyi olacak." dedi.
━━ şirket için herhangi bir planları olup olunmadığı sorulduğunda ise, "büyük bir proje ile çok yakında karşınızda olacağız." diye cevapladı nadia hill.
━━ nadia hill'in iddialı konuşması herkesi merak içinde bıraktı. peki ya siz asteria hakkında ne düşünüyorsunuz?