Chapter -1(Zawgyi)

323 8 0
                                    

Let's coax the male Lead

နီနီတစ္ေယာက္ အိပ္ေနရင္းအရမ္းအသက္ရႉၾကပ္လာသလိုခံစားေနရသည္။လူကို ပတ္ပတ္လည္ ႀကိဳးနဲ႔တုတ္ထားသလိုမ်ိဳး ဒါေပမဲ့ႀကိဳးထက္ဖိအားမ်ားေနတာေသခ်ာတယ္။ လည္ပင္းနားမွာလည္း ယားက်ိယားက်ိ နဲ႔ မ်က္လံုးကလဲဘယ္လိုမွဖြင့္မရဘူး' ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ'ငါအိပ္ေနရင္း ဘီလူးစီးတာမ်ားလား '
'ကယ္ၾကပါအံုး ကယ္ၾကပါအံုး '
'Hello Host Welcome from 007 system '
'ဘာႀကီး ငါအိပ္မက္မက္ေနတာလား'
'အဲ့လိုေျပာလို႔ရပါတယ္host အရမ္းကိုရွည္တဲ့အိပ္မက္တစ္ခုေပါ့ '
'အိပ္မက္ကလဲ ဝတၴုက်ေနတာဘဲ host systemတဲ့ ငါေတာ့ ဝတၴုဖတ္တာမ်ားသြားၿပီ' 'ဆက္မမက္ခ်င္ေတာ့ဘူး ထခ်င္ၿပီ အသက္ရႉၾကပ္တယ္'
'အဲ့ဆို ကြၽန္ေတာ္ hostကိုလုပ္ရမဲ့တာဝန္ကိုေျပာၿပီး အျမန္ပို႔ေပးမယ္ေနာ္ '
'ဘယ္ကိုတုန္း '
'Love is Choice Novelထဲကိုေလ '
'မသြားပါဘူး ငါ့ဘာသာအိပ္မက္ကထခ်င္တာ '
'မသြားရင္ hostက hostရဲ့လက္ေတြ့ဘဝမွာ အိပ္ေနရင္း အသက္ရႉၾကပ္ၿပီးႏွလံုးခုန္ရပ္သြားလိမ့္မယ္ ေျပာရရင္ေသသြားမွာေပါ့ အဲ့ဒါေၾကာင့္ hostမွာ ေရြးခ်ယ္စရာမရိွဘူး ' 'ဘာျဖစ္တယ္ ဘာေတြလဲဟာ ညကငါ့ဘာသာဝတၴုဖတ္ၿပီး အိပ္ေပ်ာ္သြားတာေလ အခုေတာ့ဘာေတြလဲ '

'အခု hostဖတ္ခဲ့တဲ့ Novelထဲကိုေရာက္သြားမွာေလ "
"ဘာလို႔ငါလဲ"
"hostက Authorတစ္ေယာက္မလို႔ စာဖတ္သူေႂတြဖစ္ေစခ်င္တဲ့ဆႏၵေတြကိုဖန္တီးေပးႏိုင္တဲ့သူ ဇာတ္ေကာင္ကိုအနားလည္ဆံုးသူဘဲ hostရယ္ ျမန္ျမန္လက္ခံလိုက္ပါေနာ္ အခ်ိန္မရိွေတာ့ဘူး hostတာဝန္ကတစ္ခုတည္းပါ အဲ့ဒါၿပီးရင္ ျပန္ႏိုးလာမွာ ခဏေလးရယ္ "
"ၿပီးေရာ ၿပီးေရာဟာ"
"ဇာတ္ေၾကာင္းကိုျပန္ေျပာေပးမယ္ေနာ္ "
"အခုhostေရာက္သြားမွာက Love is Choiceဆိုတဲ့ psychopathic love storyတစ္ခု ဇာတ္လမ္းကhostဖတ္ဖူးေပမဲ့ျပန္ေျပာျပေပးမယ္ ဇာတ္လိုက္က Cyan အရမ္းေဒါသႀကီး အရမ္းအတၲႀကီးၿပီး ပိုင္ဆိုင္လိုစိတ္ႀကီးတဲ့ စိတ္ေရာဂါရိွတဲ့သူ လူသတ္ရတာကို ပုရြက္ဆိတ္သတ္သေလာက္ထင္တဲ့သူမ်ိဳး သူကNiaဆိုတဲ့ ဇာတ္လိုက္မင္းသမီးကို ရူးသြပ္ေလာက္ေအာင္ခ်စ္ေနတဲ့သူ သူ႔အေသြးအသားထဲကကို သူမကိုစြဲလမ္းေနတာ Niaကလဲ Cyanကို ခ်စ္ေပမဲ့ "

"Blake ကိုေရြးသြားခဲ့တယ္ေလ အဲ့ေကာင္မကို ေက်ကိုမေက်နပ္တာ ငါ့Cyanေလး ရင္ကြဲၿပီးေသရတယ္ Cyanအခ်စ္ကိုနားမလည္တဲ့က်က္သတံုးမ "

Let's coax the male leadWhere stories live. Discover now