?: Я твій новий лікар. Мене звати Аванні а тебе я так зрозуміла Пейтон?
Пей: де Т/і вона що відмовилася від мене?
Аванні-ав
Ав:ні не відмовилася просто в неї появилися нагальні справи і вона від'їхала.
Пей: на скільки?
Ав: я не повинна перед тобою звітувати.
Пей підійшов до дівчини та взяв її за горло і почав зжімати його.
Пей: я двічі не повторюю.
Ав: во...на...ме...ні... майже...нічо...ого..не....каз...ала
Пей: а що казала?
Ав:ві..д..пус...ти..і...я...все...ска..жу..
Він відпустив її вона віддихалася і почала говорити .
Ав: мені Т/і сказала що б я приглянула за тобою. Я спитала чому вона відає тебе мені а вона сказала що їй головний лікар дав завдання.
Пей: яке ще завдання?
Ав: вона на тиждень мала б поїхати в іншу лікарню по обміну. Тому попросила щоб я приглянула за тобою. Бо вона не довіряє тому лікарю який приїде сюди. Но якщо щось станеться то цей лікар прийде до тебе. А ще вона сказала якщо будеш погано себе вести вона залишиться там на завжди.
Пей: ага вали з моєї палати.
Ав: так...зві...сно..
Вона вийшла та залишила ліки і їжу.
Пов*Пея*
Я сів на ліжко мені було сумно що т/і більше не хоче мене лікувати. Але всеж таки надіявся що їй там не сподобається і вона повернеться до мене. Я посидів і подумав що буду слухняний щоб повернути до себе Т/і не знаю чому але коли її поруч немає я просто роблюсь овочем я стаю дуже нервовим. І тут до мене дійшло що я закохався в неї. Я поїв випив таблетку і ліг на ліжко. Не помітивши для себе я заснув.
Обід ;
Я проснувся прийшла ця лікарка знову чесно кажучи вона мені зовсім не подобається але я вирішив що будь що я поверну Т/і. Вона принесла мені їжу я тихо поїв випив таблетку і ліг на ліжко. Я подивився на її реакцію і посміявся вона була в шоці. Але тихо зібрала пусту посуду і вийшла.
Пов*Т/і*
Я приїхала в лікарню по обнімку мене зустріла медсестра Несса вона показала мені лікарню і познайомила з моїми новими поцієнтами. Я почала роботу.
Пройшло пів дня я мала одну хвилинку вільного часу я вирішила подзвонити до Аванні і спитати як там Пей.
Розмова:
Т/і: привіт Аванні.
Ав: привіт
Т/і: маєш хвилинку?
Ав: звісно. А що ?
Т/і: да так просто хочу спитати як там Пей ?
Ав: з ним все добре зранку він не очікував побачити іншого лікаря він чекав на тебе а тут прийшла я він був грубий але я сказала йому якщо він не буде слухатися то ти залишешся тут на завжди а якщо будеш слухняний то ти повернешся до него. І він змінив своє ставлення.
Т/і: ого.
Ав: ага навіть обід з'їв без скандалу.
Т/і: дивує.
Ав: ага.
Т/і: гаразд якщо він буде за старе братися дзвони мені добре ?
Ав: добре бувай
Т/і: бувай.
Я доробила роботу та поїхала на квартиру яку зняли для мене поки я тут.
Я приїхала переділася поїла подивилася фільм і пішла спати.
Ранок: