"Erica!"
Kızıl kız korkuyla yatakta doğrulurken gözlerinin önüne gelen görüntüler yüzünden nefesini düzenlemeye çalışıyordu. Yanında uyuyan Allison onun ani sesi ile uykusundan uyanırken zaten kenarda olduğu için yataktan düşmüştü. Lydia uykulu gözlerle yanındaki ağlamaya yakın kızın omzuna elini koyarken konuştu. "Hey iyi misin? Ne oldu?"
Rosa cevap vermeyerek korkmuş ifadesi ile önüne bakmaya devam ederken Allison yandaki ışığı açmış ve tekrar yatağa oturmuştu. Gözlerini birkaç saniyeliğine Lydia'ya çevirirken onunda ne olduğu hakkında hiçbir fikri olmadığını fark etmişti. "Lina ne oldu kabus mu gördün?" Kızıl kız bakışlarını zorlukla ona çevirirken kısık sesiyle konuştu. "Erica, o-Derek'i aramalıyım ona haber vermeliyim Allison." Rosa konuşurken aceleyle yerinden kalkarken telefonunu bulmaya çalıştı. Allison da yerinden kalkarken sakin olmasını söylüyordu. Sonunda kendisini dinlemediğini fark ederken onu kollarından tutarak yerine oturttu ve yüzüne bakarak konuştu.
"Lina sakin olur musun? Önce düzgünce ne olduğunu açıkla Erica'ya ne oldu?" "O ölecek Derek'e haber vermeliyiz!" Kız ona doğru yüksek sesle konuşurken Lydia kaşlarını çatarak kızın telefonunu ona uzattı. Rosa titreyen ellerini görmezden gelerek Derek'in numarasını bulmaya çalışırken sonunda telefonu kulağına yaklaştırdı.
"Lina neredesin? Hani sadece gecikecekt-" "Derek-" Kız sesinin kısılmasını engellemeye çalışsa da başarısız olurken burnunu çekmişti. "Sen-sen iyi misin?" "Derek ben iyiyim ama Erica değil o iyi olmayacak." Derek birkaç saniye duraksarken sonunda sordu. "Vizyonların mı..?" Kızıl kız kafasını sallarken mırıldandı. "Evet."
"Nerede veya nasıl olduğunu gördün mü?" Derek öldüğünü söylememek için farklı kelimeler seçmeye çalışırken telefondan bile karşısındaki kızın korkusunu hissedebiliyordu."O bir kurtadamdı ama kim olduğunu bilmiyorum onu daha önce hiç görmedim. Kapalı bir yerdeydi." Kız ona açıklarken Derek sonunda konuştu. "Lina onu bulacağım tamam mı eğer başka bir şey hatırlarsan beni ara." Kız başka bir şey söylemezken adam telefonu kapattı. Rosa kapanan telefon ile bakışmayı bırakan Allison ve Lydia'nın hızla önüne doğru geldiğini ve konuşmaya başladığını fark etmişti.
"Bunu nasıl biliyorsun yani?" Rosa hızla yerinden kalkarken onlara cevap verdi. "Bak Lydia önce Erica'ları bulalım sonra söz veriyorum bunu açıklayacağım tamam mı? Şimdi hastaneye gidebilir miyiz orada bir işim var." Allison ona kafasını sallarken konuştu. "Tamam üzerimizi değiştirelim seni hastaneye ben bırakırım."
***
"Siz burada kalın ben birazdan dönerim." Kızıl kız hastanenin önündeki arabadan inerken hızla söylemişti. "Emin misin?" Arka koltuktan Lydia konuşurken Rosa kafasını salladı ve başka bir şey söylemeden arabadan inerek hızla hastaneye girdi. Hastaneye girdiğinde birkaç saniye etrafına bakarken sonunda ileride resepsiyonda birisiyle konuşan Melissa'yı fark ederken onun yanına koştu. "Hey Melissa,"
Kadın onun sesine dönerken yüzüne rahatlamış bir ifade yerleşmiş ve resepsiyondan uzaklaşarak konuşmuştu. "Oh sonunda Isaac için geldin değil mi? Kimse telefonlarımı açmadı bu yüzden endişelenmiştim." Kızıl kız kadının sözlerine kaşlarını çatarken sordu. "Isaac mi? Ona ne oldu ki?" Kadın da kaşlarını çatarken yine de kızın kolundan tutarken onu bir yere doğru sürükledi. Sonunda bir odanın önüne gelirlerken kızın camın arkasından yatakta uyuyan çocuğu görmesine izin vererek konuştu. "Buraya bir kadınla beraber yaralı bir şekilde getirildi. Kadın alfayı sorup duruyordu. Ama sen buraya onun için gelmediysen neden geldin ki?"
"O nasıl?" Kızıl kız kadının cümlesini duymamış gibi çocuğa bakarak sorarken Melissa derin bir nefes bırakarak kafasını salladı. "İyileşecek kadın ondan daha kötü durumdaydı." Rosa onu onaylarken sonunda kafasını kadına çevirerek konuştu. "Buraya başka bir şey için geldim yani senden bir şey istemeliyim. Erica onu hatırlıyor musun? Erica Reyes, sarışın, epilepsi hastasıydı." "Evet evet hatırlıyorum da onun konumuzla ne alakası var?" Genç kız birkaç saniye etrafına bakarken sonunda ses tonunu biraz alçaltarak konuştu. "Yani yapıp yapamayacağından emin değilim ya da hala hastanede bulunduğundan ama eğer Erica'nın daha önceden alınmış olan kan örnekleri falan varsa alabilir miyim? Kanına ihtiyacım var hem de çok acil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seer | teen wolf [1]
FanfictionRosalyn Hale, amcası Peter Hale'in manyak öldürme çılgınlığı ile uğraşırken aynı zamanda yeni kurtadam ve arkadaşına da yardım etmeye çalışır book one isaac lahey × fem!oc teen wolf season 1-3 ©2023 | mytearschet