Sinem:
Bu gün,Annemlerin yanından başka bir şehire taşınıyorum,Ankaraya ordan üniversite kazandım..Bence güzel geçecek diye umuyorum yeni bir başlangıç ve yeni insanlar...
Ankaraya varmıştım heycanlıydım çünki yeni bir hayata başlıyorum'aynı zaman'da biraz kaygılıyım çünki.Ailemden ilk defa bu,kadar uzak kalıyorum ama bir yandan'da mutluyum'yalnız kalmayı seviyorum.
Eve yerleşmiştim,yan komşum elinde bir tatlı tabağı ile gelmişti.İçeri davet ettim
garip bir kadın'dı ama şirindi eski ev sahiplerinden konuşmaya başlamıştı„20 yıl boyunca bura ya kimse taşınmamıştı
Çünki burada bir dedikodu çıkmıştı eski ev sahipleri anlatığına göre burda paranormal olaylar yaşanıyormuş eşyaları koydukları yerde bulamıyorlarmış tabi bende gerildim ama inanmamıştım taki yaşayana kadar...(O kadın yani Gizem)
Gecenin 3:30'ğu tuvalete kalkmıştı koridorda yürürken oturma odasındaki kapının aralık bir şekilde olduğunu fark etti.! Kapının ardında bir gölge olduğunu fark etmişti (sessiz bir şekilde)„Sen kimsin?"...Kadın ilk başta onu hırsız sanmıştı yavaş bir şekilde kapıya doğru yaklaşmıştı eline bir vazo alıp devam etmişti yaklaşmaya kadın yaklaştıkça,kapı kapanıyordu,kapı kapandığında'kadın kapının tam karşısında duruyordu!hemen kapıyı hızlı bir şekilde açmıştı!!.Kapıyı açtığında orda kimsenin olmadığını fark etti ışıkları açıp etrafına bakındı camlar kapalı bir şekilde'odada hiç kimse yoktu,kadın tekrardan tuvalette ilerlemişti yüzünü yıkamıştı bu şekilde uyanık bir şekilde olduğunun farkına varmıştı!..Korkmuştu çünki ilk defa böyle bir olay yaşamıştı.Eşinin yanına dönüp tekrardan yatmıştı sabah olduğunda uyanıp eşinin hazırlanıp işe gideceğini fark etmişti kadın onu uğurlamıştı,.
(On dan bir kaç saat sonra)
"Bilinmyen numara"
(Gözde yani o kadın)
Telefonu çalmıştı bilinmeyen bir numara aramıştı açmıştı ve eşinin kaza yaptığını öğrenmişti bilinmeyen numarada hastanenin numarasıydı.Kadın paniklemiş bir şekilde evden çıkmıştı son sürat bir şekilde hastaneye varmıştı ama o an herşey için çok geçti!!eşi ölmüştü...!Kadın her zaman o gördüğü gölgeyi suçlamıştı çünki o gölgenin yaptığından şüpheleniyordu'ki onu suçluyordu"Yıllar sonra kadın dayanamayıp intihar etmişti"
O gün bu gündür,o kadının yani (Gizem)
Konusu hiç açılmamıştı.Dediklerine göre bu kadının adını evinde anan lanetlenip ölene kadar acı çekiyorlarmış."İşte bende onlardan biriryim..."
(Sinem)Kadının anlatığı şeylere tüylerim diken diken oluyordu hele,ki son söylediği cümleler beni daha çok korkutmuştu,ya şimdi o kadının (yani Gizem)onun adını evimde andığımız için bana da bulaşırsa o zaman ne yapacağım?.Nasıl kurtulacağım?Ama ben bunlara hala inanmamıştım bence bu bir zihinsel bir oyundu!bence gerçekte böyle bir şey yoktu zaten garip bir kadın tipiydi onu pek kafama takmayıp yatıp uyumuştum.İlk bölüm bitti canımlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Karanlık ve yalnızlık"
ParanormalSinem,ailesinden uzakta...başka'bir şehirde üniversite,kazanıyor..bambaşka bir hayata başlıyor...yalnızlığı'ile ve karanlığı'ile (piskolojik)... Kurgudan oluşturulmuş'tur 2 kişiden ibaret olan bir hikaye.. @mihaylovasabina