-H3- Ruzie?

43 3 0
                                    

"Over de vriendschap tussen jou en iemand" zegt hij, "Tussen mij en?" zeg ik tegen hem, "Kom zo naar mijn kamer" zegt Rob "Dan kunnen we praten". Ik loop richting Rob zijn kamer, precies als ik de deur open wil doen hoor ik Koen roepen, "We moeten praten" zegt hij, "ja dat doen we straks wel" zeg ik, "ik moet eerst met Rob praten, ik kom zo". Ik doe de deur van Rob zijn kamer open, hij ligt op zijn bed, ik loop naar hem toe en ga naast hem liggen, "Dus waar wou je ook alweer over praten?" vraag ik aan hem, "Over jouw vriendschap met Matthy" zegt hij., "Wat is daarmee?" vraag ik, "Nou ik vind dat je te veel met hem omgaat" zegt Rob, "Hoezo vind je dat?, hij is 1 van mijn beste vrienden dus logisch dat ik wel regelmatig met hem om ga", "ik vind dat je minder met hem moet omgaan" zegt Rob geïrriteerd, "Maar hoezo vind je dat?" vraag ik voor de 2de keer, "gewoon" zegt Rob. Ik loop Robbie zijn kamer uit want ik heb geen zin meer om te praten, ik loop richting Matthy zijn kamer om het er met hem over te hebben, ik loop naar binnen zonder te kloppen, want daar had ik geen zin in, terwijl ik de deur open doe schreeuwt hij "Ga weg ik ben aan het opnemen", "Matt ik ben het" zeg ik tegen hem, "Wat is er?" vraagt Matt aan mij, "Ik wil even met je praten" zeg ik, "Ja oke kom binnen". Hij zet zijn camera uit, en ik begin te praten, "Ik was net aan t praten met Rob, en hij zei dat hij niet wilt dat ik zo veel met jou omga" zeg ik tegen hem, "Wat een bullshit" zegt Matthy, en hij staat op, "Waar ga je heen?" vraag ik, "Naar Robbie toe" zegt hij, "Doe nou niet" zeg ik tegen hem terwijl ik achter hem aanloop, "Jawel en niks zeggen als ik met hem praat" zegt Matthy tegen mij. Matthy loopt Rob zijn kamer in en ik loop achter hem aan, "Wat is het probleem?" zegt Matthy boos tegen Rob, "Wat bedoel je?" Zegt Robbie, "Hoezo mag ik niet met Kayla omgaan?" zegt Matt, "Omdat ik het zeg!" zegt Rob geïrriteerd terug, "Jij bent niet de baas over haar Rob! doe normaal!", "Het is mijn vriendin" zegt Robbie boos terug, "Jongens kappen!" zeg ik tegen hun, "Rob, ik moet je iets vertellen, er is net iets gebeurd..." zeg ik tegen hem, "Kayla, niet zeggen!" zegt Matt boos tegen mij, "Vertel maar.." zegt Rob, "We zijn nooit in de stad geweest.., we wouden wel gaan, maar we zijn nooit verder dan de mac gekomen..." zeg ik tegen hem, "Vertel verder" zegt Rob, precies als ik verder wil praten pakt Matt mijn arm vast "Zeg het niet!" zegt hij boos tegen mij, "Laat haar onmiddellijk los!" zegt Robbie tegen hem, "Matt laat me los" zeg ik ook tegen hem, hij laat me nu wel los "Sorry Matt maar ik moet het vertellen" zeg ik tegen hem, "Toen we bij de mac waren is er iets gebeurd..." zeg ik tegen Rob, "En dat is?" zegt Robbie, "Nou kijk, Matthy en ik waren aan het praten in de wc, want we hadden daarvoor een kleine ruzie gehad...." zeg ik, "En toen???", "Nou toen kuste Matt mij opeens..." zeg ik tegen hem, "Ik wou het echt niet! en ik heb hem ook niet terug gekust" zeg ik in een lichte paniek tegen Rob, "Rustig maar het is goed, ik geloof je" zegt hij lief tegen mij. "Matthy hoe haal je zoiets in je hoofd" zegt Robbie boos, "Rob.., sorry" zegt Matt, "Nee niks sorry, waarom doe je zoiets?" zegt Robbie boos, Raoul komt binnen gelopen "Wat gebeurt er hier" allemaal zegt hij, "Deze teringlijer heeft met mijn vriendin gekust" zegt Robbie boos tegen hem, "Ik heb al sorry gezegd" zegt Matt net alsof hij onschuldig is, "Jongens doe gewoon normaal met elkaar ik breng even Kayla naar een andere ruimte en dan kom ik weer hier heen om het uit te praten" zegt Raoul tegen Matt en Rob, "Kayla loop je mee?" vraagt hij lief aan mij, ik sta op en loop met hem mee naat beneden, "Je kan bij mijn vriendin gaan zitten" zegt hij, "Ze heet Nikki", "Ik wist niet dat jij een vriendin had" zeg ik verbaasd, "Al best lang hoor" zegr Raoul tegen mij, ik loop de woonkamer in en zie een meid zitten, "Jij bent denk ik Nikki?" zeg ik vragend tegen haar, "Ja klopt, en jij bent zeker Kayla" zegt ze tegen mij, "Ja zeker de enige echte" zeg ik lachend tegen haar. "Raoul en ik hoorde veel lawaai boven" zegt Nikki tegen mij, "Oh ja dat waren Matt en Rob moeilijk uitteleggen" zeg ik tegen haar. Na 10 minuten roept Raoul naar mij vanaf boven "Kayla kom is, we moeten even met z'n vieren praten"

10 minuten eerder,

POV: Robbie

Raoul komt weer de kamer binnengelopen nadat hij Kayla beneden heeft gebracht, "Oke Matt, Rob, leg allebei is uit wat er aan de hand is" Zegt hij tegen ons
"Matthy heeft met Kayla gebekt" zeg ik boos, "Matthy klopt dit?" vraagt Raoul aan hem, "Ja, maar ik heb al sorry gezegd" zegt Matthy geïrriteerd, "Sorry draait de tijd niet terug, vieze flikker" Zeg ik boos. "Je hebt met me vriendin gebekt, besef dat ff, laat het is tot je door dringen!" "Rob het spijt me echt" zegt Matthy tegen mij, "Ik hoef geen vrienden meer met hem te zijn" denk ik bij mezelf "Een echte vriend zou zoiets nooit doen". "Matthy, heb je gevoelens voor haar?" vraagt Raoul aan hem. Matthy blijft stil, "Hij vroeg je wat" zeg ik boos tegen Matthy.
Het blijft 5 minuten stil, na 5 minuten begint Matthy te praten, "Ja.." zegt Matthy, ik denk het wel. "Wat de fuck?!" zeg ik tegen hem, "Het is wel mijn vriendin!" zeg ik boos tegen hem. "Jongens rustig, ik denk dat we even moeten praten met Kayla erbij" zegt Raoul.

POV Kayla:

Na 10 minuten roept Raoul naar mij vanaf boven "Kayla kom is, we moeten even met z'n vieren praten". Ik loop naar boven, als ik de kamer binnenkom zie ik Matt zitten met tranen in zijn ogen, "Matt wat is er?" vraag ik aan hem, "Hij heeft g-", voor dat Rob zijn zin af kan maken onderbreekt Raoul hem, "Robbie stil!" zegt hij, "Wat heeft hij?" vraag ik aan Rob, "Dat mag die zelf zeggen" zegt Rob tegen mij, "Matthy zeg maar" zegt Raoul tegen hem, "Kayla...", "Ja??", "Ik heb g-gevoelens voor je" zegt hij. "Wat de fuck" denk ik bijmezelf "Hij is mijn beste vriend". Ik zeg niks terug, ik kijk hem verward aan, "Kayla je moet kiezen" zegt Rob, "Kiezen?" zeg ik verbaasd, "Hoe bedoel je", "Robbie doe niet zo" zegt Raoul tegen hem, "Jawel, ik ben dr klaar mee" zegt hij, "Je zult moeten kiezen tussen mij en Matthy" zegt Robbie tegen mij. "Zo kan je niet zijn" zeg ik, "Hij is mijn beste vriend", "Ja en wij hebben een relatie" zegt Robbie geïrriteerd, "Dus wie word het?, mij of Matthy", "Ik kan niet kiezen..." zeg ik tegen hem, "Je moet kiezen!" zegt Rob, "1..2..", "oke oke rustig, ik kies voor.....

Mijn leven is niet compleet zonder jouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu