28

1.1K 76 60
                                    

Herkese selammm...💖

Yeni bir bölümle daha sizlerleyim 🥰

Geçen sefer güzel bir yerde böldüğüm için ben de kendime kızdım ama olur öyle şeyler jsjsjsjs

Keyifli okumalar dilerimmm...✨💛

-----------------------🌺--------------------

Jungkook'un Ağzından

"Ben seninle flört olmak istiyorum."dedim.Bir şey demesine fırsat vermeden kollarımı boynuna dolayıp dudaklarımı karşımdaki adamın kiraz dudaklarına bastırdım.

Onu sonunda öpüyordum.Hyungum ile konuştuğumdan beri aklımın bir köşesinde hep olan acaba dudaklarının tadı nasıl sorusunu bu hamlem ile cevaplandırmış oldum.

Görüntüsü gibi tadı da kiraz olan dudaklardan kendimi zar zor ayırdım.

"Kook?"

"Efendim Taetae'm?"

"Sen sarhoş mu oldun?Çok da içmemiştin ama."

"Sarhoş değilim Taetae'm.Kızgınlığım boyunca seni düşündüğüm için hep seni aradım.Sesini,kokunu,bana bakınca daha güzel olan gözlerini.Senin de kızgınlığa girdiğini öğrenince kendimi bırakıp hep seni düşündüm.Aramadığın için çok üzüldüm."diye içimdeki tüm düşüncelerimi aktardım.

Tabi bunları gözlerine bakarak söyleyemeyeceğim için önümde birleştirmiş olduğum ellerime bakarak söylemiştim.

Ellerini çeneme getirip nazikçe başımı yukarı kaldırıp ona bakmamı sağladı.Bakışlarımız çakıştığında vücudumdaki bütün kan yanaklarıma toplanmış gibi yanıyordu yanaklarım.

"Ciddi misin bebeğim?"dediğinde tereddüt etmeden gözünün içine baka baka

"Evet."dedim.Gram bile kuşkum olmadığını fark edince gülümsedi.

"Çok tatlısın."diyerek sarıldı bana.Çok sıkı sarıyordu beni.Sanki mümkün olsa beni kalbine yerleştirecek gibiydi.

"Cevap vermedin Taetae'm?Yoksa başka birisini mi sevmek istiyorsun?Eğer öyleyse bu beni çok üzer.Seninle olmak istiyorum ben.Ama başka birini istersen ve onunla mutlu olursan ben de mutlu olurum senin için.Keşke beraber mutlu olsak Taetae'm.Ben seni çok seviyorum ve kimseyle paylaşmak falan istemiyorum.Hem bence çok yakışıyoruz yani.Hem ben senin hep güzelin ve bebeğin kalmak isti."derken cümlemi alnıma konan iki dudak böldü.Alnımdan öpmesiyle gözlerimi ona çıkardım.

"Seninle flört olurum güzelim.Başkası fikrini sil aklından.Ben de seni çok seviyorum.Hem öyle bir şey olsaydı bile sen hep benim güzelim bebeğim olarak kalırdın."dediğinde kocaman gülümsedim.Ondan uzaklaşarak etrafında zıplamaya başladım.

"Bebeğim düşeceksin."derken beni bir anda kendine çekti.Elleri belimde vücutlarımız fazla yakın duruyordu.Ona gülümseyerek baktım.Ellerimi boynuna doladım.Bu esmer kusursuz teni,çakmak çakmak gözleri, dalgalı saçları ve kiraz dudakları tablo gibiydi.

Silence Of The Wolves | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin