Teklif

10 2 0
                                    

Aşk, iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi sanırım asla çözemeyeceğim. Karşınızdaki kişi gerçekten sevmeyi biliyorsa eğer, aşk kesinlikle güzel bir şey. Fakat aşkın ne olduğunu bilmeyip, sadece ilgi gördüğü için aşık olduğunu sanan bir aptalla karşı karşıya geldiyseniz, dünya size zehir olur. En kötüsü ise aşık olduğunuz için size her ne kadar kötülük yapılsa dahi sesinizi çıkaramamanızdır.

Benim babam aşık olduğunu sandığı kadını her gün dövdü. Ama annem bu duruma asla karşı gelemedi. Çünkü babama aşıktı.

Siz siz olun, sevdiğiniz adamı yahut kadını düzgün seçin. Evleneceğiniz, bir ömür birlikte olucağınız kişiyi düzgün seçin. Benim annem babam olucak adamı düzgün tanıyamadı. Böylece hem kendi hayatı, hem benim hayatım alt üst oldu.

Ben Jeon Jungkook. Hayatı boyunca baba şefkatini bir kez bile olsun tadamamış Jeon Jungkook

9 yaşımdayken hep annemle güzel bir akşam yemeği yiyebilmeyi isterdim. Fakat babam eve gelir, annemi sebepsiz yere döverdi. 13 yaşıma geldiğimde ise babama karşı gelmeye başlamıştım. Bu sefer dövülen ben olurdum ama pek de umurumda olmazdı. Nede olsa anneme zarar verememiş oluyordu. Sırf annemi dövmesin diye kendimi ortaya attım ve 3 yıl boyunca vücumda izler kalacak şekilde dayak yedim.

16 yaşıma geldiğimde yine babam annemi ve beni döverken videoya aldım ve polise gittim. Vücudumuzdaki izler ve o video sayesinde annem ile babam nihayet boşandılar.

Lise sona geldiğimde iyi bir üniversiteye gidebileyim diye geceden sabaha kadar hiç uyumadan ders çalıştım. Eğer kazanırsam, annem ile birlikte Seul'e gidecektim ve iyi bir ev tutup annemin nefes almasını sağlayacaktım. Sırf annem mutlu olsun ve güzel bir akşam yemeği yiyebilelim diye çok çalıştım ve başardım, üniversiteyi kazandım. 

Üniversiteyi kazandığımda orada harika iki arkadaşım oldu. Beni içine çeken bataklıktan, ellerimi sıkıca tutup çıkardılar. Onlar sayesinde hayatım renklenmişti. Jin hung ve Jimin. Önüme çıkan her engelde bana yardımcı oldular ve o engelleri beraber aştık.

Üniversitede Jin hyung ve Jiminle arka bahçede yine bağırarak şarkı söylerken, birinin bizi izlediğini fark ettim. Fark edildiğini anlayan kırmızı saçlı çocuk hemen yanımıza geldi. Jin hyung  çocukla sarıldıktan sonra bize dönüp  liseden bir arkadaşı olduğunu söyledi.

Kızıl saçlı çocuk hemen selam verip gözlerime bakmaya başladı. Beni  uzunca süzdükten sonra benden bir başka şarkı söylememi istedi. İlk başta bu isteğine bir anlam veremedim, fakat istediği gibi şarkı söyledim. Şarkının daha yeni yarısına gelmişken benimle özel olarak konuşmak istediğini söyledi. Jin hyung ve Jimin'e baktığımda bana gitmem için işaret yaptılar.

Yolda giderken bana isminin hoseok olduğunu söyledi. Okulun kantinine girdik ve bana beş kişilik bir müzik gruplarının olduğunu, bir soliste ihtiyaç duyduklarını,benim sesimi çok beğendiği için bana grupta solist olmak isteyip istemediğimi sormuştu.

Açıkçası böyle bir teklif almayı hiç beklemiyordum ve hemen karar verebileceğim bir teklif değildi. Bana biraz süre vermesini, düşünmem gerektiğini söyledim. Hazır olduğumda ona bildirmem için telefon numarasını verdi ve el sıkıştıktan sonra gitti.

Eve geldiğimde annem bir yandan telefonda çalan şarkıyı söylüyor, bir yandan yemek yapıyordu. Gidip yanağına öpücük kondurdum ve ellerimi yıkayıp yemekte ona yardım ettim.

Yemeği hazırlayıp masaya kurulduğumuzda "anne seninle bir şey konuşmam gerek" dedim. Elindeki yemeği ağzına götürüp bana baktı ve söylemem için işaret yaptı. Ona olayı anlattım ve konuşmasını bekledim.

Kısa bir süre düşündükten sonra "sen gruba katılmak istiyor musun peki?" diye sordu.  "Şarkı söylemeyi seviyorum biliyorsun, fakat sesim bir grupta solistlik yapacak kadar güzel mi emin değilim. Kendime bu konuda pek de güvenmediğim için karar veremiyorum" dedim. Gözlerime baktı ve yüksek sesle kahkaha attı. "Sen şaka yapıyor olmalısın. Sesin harika! Eminim sesini herkes beğenecek ve güzel yerlere geleceksin. Kendine güven kook." dedi.

Açıkçası annemin sözleri sesime güvenmemi sağlamıştı fakat hala 'yapabilir miyim?' düşüncesi dolanıyordu kafamda. Yemeğim bittikten sonra tabağımı akıtıp bulaşık makinesine koydum ve odama çıktım.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

orendaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin