Tak jsme všichni šli, Sarah s Petrem spali klasicky v pokoji pro hosty, Jull s Martinem zůstali v obýváku a já s Viktorem jsme šli do mého pokoje.
s Viktorem jsme šli do pokoje a přemýšleli co budeme dělat
Já jsem k němu šla blíž, naklonila se k němu a řekla "co bys chtěl dělat?"
Viktor se usmál, chytl mě za ruku a odpověděl "no nevím, můžeme cokoliv,ale možná bych si povídal a pak pustil film"
Já jsem mu dala pusu a řekla jen "tak to zní jako plán"
Viktor mě pak svalil na postel, kde mě držel ruce, lehl si nade mě a začal mě líbat, já jsem pak svoje ruce omotala kolem jeho krku a začala jsem ho též líbat, pak mi do ucha šeptl "dal bych si kafe" věděla jsem, že tuto větu řekl proto protože když jsme dělali něco takového podobného minulé, tak nás vyrušil kávovar, zasmáli jsme se nad tím a on se mě pak zeptal co budu dělat zítra, já jsem se usmála a řekla "no asi budu s tebou"
Viktor se usmál a smutně řekl "budu muset zítra odjet do studia"
Já "dobře,ale musíš pak přijet za mnou,nevím jak to mají ostatní, ale myslím že tu zůstanou" řekla jsem
Viktor naklonil se ke mně a do polibku řekl "přijedu si pro tebe rychlostí blesku"
Na to jsem se usmála a polibek mu opětovala
Pak jsme si pustili film u kterého jsem usínala, když už jsem byla v polospanku slyšela jsem Viktora vstát a jít ke stolu, asi pro mobil, ale nijak jsem to nevnímala a pomalu usínala.POV Viktor
koukali jsme spolu na film, až teda když jsem si všiml že Ely usla,tak jsem se na ní musel dívat, je tak nádherná pomyslel jsem si. Najednou jsem na stole v pokoji slyšel pípnout můj telefon, vstal jsem opatrně abych tuto krásnou ženu vedle mě nevzbudil, a šel se podívat.
Na telefonu stala zpráva od Dkopa "zítra přijeď dřív do studia než kluci, nejlépe před 11h", souhlasně jsem odepsal, cítil jsem se trochu smutně protože jsem chtěl vzít Ely někam než odjedu,ale teď musím jet dřív, ale není to určitě na dlouho. Pak jsem šel jen zpátky do postele k Ely, kde jsem i hned usnul.
....POV Sarah
Když jsem přišla do pokoje za Petrem po tom co jsme dohráli 'člověče nezlob se', tak ležel na posteli a hrál uraženého, musela jsem se začít smát, byl roztomilý říkala jsem si v hlavě. On se tedy moc nesmál a začal hrát uraženého víc, otočil se ke mě zady a čekal co bude, já jsem ho nechala být a šla jsem si sednout ke stolku a začala se odličovat. V zrcadle jsem viděla že se na mě otočil a dívá se na mě, "já tě vidím" řekla jsem se smíchem, on nic chvíli neřekl a byl otočený, pak jsem ale viděla jak vstává, já už skoro byla odlíčená a tak jsem vstala a on byl najednou přede mnou, díval se mi přímo do očí, chytl mě za tvář a řekl "jsi strašně krásná" já jsem jen stála a usmívala se, on mě hned na to políbil, pak mě chytil za ruku a vedl mě k posteli, kde jsme si následně pustili film a koukali.Byli jsme v objetí a usnuli jsme.
Uprostřed noci jsem se vzbudila, potřebovala jsem se jít napít, opatrně jsem vstala a šla směrem do kuchyně, všimla jsem si tam Jull a Martina na gauči jak spolu v objetí spí, a hned vedle nich spí Layla, musela jsem si je vyfotit,byli roztomilý, a vypadá to že taky usnuli u nějakého filmu. Já jsem šla pak napít a hned na to utíkala do pokoje, do postele kde jsem si lehla více k Petrovi a usla jsem.
.......POV Viktor
Ráno jsem musel pomalu jet, bylo asi 9h a ja tam musel být teď před 11h, opatrně jsem vstával abych Elly nevzbudil, v tom jsem cítil jak mě chytla a řekla "kam odcházíš?"
byla roztomilá, šel jsem k ní a řekl "lásko musím jít do studia dřív,pak za tebou zas přijedu, zatím se ještě vyspinkej" a dál jsem jí pusu na čelo, ona se pousmála a pustila mou ruku a následně mi dala pusu a znovu usínala. Já pak jen odešel.POV Ella
Ráno jsem slyšela jak Viktor někam odchází, chytla jsem ho a zeptala se kam jde, řekl mi že musí do studia, byla jsem v takovém polospanku, takže nevím co přesně dál řekl, vím ale že když odcházel dal mi pusu na čelo, a řekl mi že přijede co nejdřív, já mu na to dala pusu a znovu usínala.
....
YOU ARE READING
Něco, co byla čistá náhoda
Fanfiction"hele tamhle někdo stojí u auta" řekli jsme a šli jsme se podívat a stal tam.... příběh, který nám změnil život, a přitom to byla jen čistá nahoda ‼️Vše v příběhu je vymyšlené‼️