1

1 0 0
                                    

"kızım gel işte! Sürekli evde mi oturulur!" Dedi Kuzey. Arda ve Suna de onayladı.

"İyi peki geliyorum," dedim.

"Tamam, kapatıyorum! Yarım saate aşağıda ol!" Dedi Arda. Telefonu kapattım. Konser için en önde durmak istiyorlardı. Bu yüzden de saat 7 de olan konsere saat 4'te gidiyorduk.

Eren Gür'ün konseri vardı. İlk defa gidecektim. Bu yüzden meraklıydım. Yeni bir sanatçıymış. Bir şarkısı çok dinlendiğinden konser vermek istemiş. Hemen üstüme salaş bir siyah elbise geçirdim. Kapımın arkasındaki askıdan siyah ceketimi aldım. Yıldızlı kolyemi taktım.

Uzun zincirli küpelerimi de taktıktan sonra küçük bir çantanın içine telefonum, ıslak mendil, ruj koydum. Koluma doladığım mor renk mendilim açıldığında geriden doladım. Sıkıca bağladım. Masamın üstündeki parfümü mü alıp sıkındım.

Odamdan çıkıp televizyon izleyen annem ile babamın yanına gittim.

"Anne, baba arkadaşlarım konser için bilet almışlar da beni de çağırdıl-" dediğim sırada annem sözümü böldü.

"Dikkatli gidin kızım," dedi. Gidip ikisini de öptüm. Evden çıkıp aşağı indiğimde Arda'nın üstü açık fosfor yeşili arabası ile orada beni beklediğini gördüm. Bindiğim de konuştu.

"Sonunda!" Dedi.

"Abartma be!"

"Hoş geldin İncimm!" Diyerek arka koltukta bana sarıldı Suna.

"Hoş buldum Sunam!"

Araba ilerlemeye devam ederken Kuzey konuştu.

"Adam çok güzel bir şarkı yazmış, onu da ilk konserinde söylemek istiyormuş!"

"Adı neymiş şarkının?" Dedi Suna.

"Yıldızın İncisi," dedi Kuzey.

"Oha, ismi çok aramış mıdır?" Dedi Suna. Hepimiz güldük. Sonunda geldiğimizde konser alanına girdik. En öne geçtiğimizde Arda konuştu.

"Ben içecek bir şeyler alayım," dedi.
Kafamızı salladık.

"Ben de geleyim," dedi Suna. Onlar giderken biz de sohbet ettik. Yere getirdiğimiz battaniyeyi serdik. Üstüne oturduk. Sahnede Yıldızların Altında şarkısı çalıyordu.

'yanmam gönlüm yansa da,
Ecel beni alsa da,
Gözlerim kapansa da,
Yıldızların altında!'

Diyordu. elinde dört dondurma, dört ice tea ile gelen Kuzey ve Suna yanımıza oturdu. Dondurmamı yerken Suna konuştu.

"Adamı merak ettim. Şarkısında da yüzü gözükmüyordu."

"İlk defa gösterecek yazıyordu bilette," dedi Kuzey.

...

Sonunda vakit gelince herkes dolmaya başlamıştı battaniye yi kaldırdık. Ayağa kalktık. Demirliklere tutundum. Telefonum ile oynamaya başladım. Bir süre sonra bir kaç patlama sesi gibi ses geldi. Sonra ise siyah yıldızlı bir maskeli adam vardı.

Şarkıya başladı. Maske ağzını açık bıraktığından kolay söylüyordu.
Şarkıya Suna eşlik etmeye başladı.
Ben bilmediğimden devam ettiremiyordum.

'Güzel, güzel
Yıldız İncisi
Aklımı başımdan aldın sen
Seni ilk defa gördüm!
O gün dedim ki,
Yıldızın İncisi!'

Son kelimeyi bana bakarak dedi. Şarkıyı söylemeye devam ederken elini bana uzattı. Şaşkınlıkla ona bakarken Suna beni ittirdi. Elini tutup demirden atladım. Beni sahneye çektiğinde yerde sözleri yansıttılar. Bana mikrofonu tuttu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir küçük melodi 🎼🎵🎶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin