Sabahın beşinde size olan aşkımdan bölüm yazıyorum lan.
-
Taehyung'un söylediği teklife karşılık hâlâ şoku üzerimden atamazken jimin'in kıkırdamasıyla bakışlarımı ona yönelttim. Kendisi bana doğru keyifle sırıtıp göz kırparken hoseok ve Jungkook bu durumu garipsemiş olacak ki bakışları taehyung'un üzerinden ayrılmıyordu.
Onca yaptıracağı şeylerin arasında kendi yatağında yatmamı istediğine anlam veremedim. Kendisi bu evde karşı karşıya gelmeyelim diye odasından nadir çıkarken beni bugün yatağına dahil edecekti.
Bir yandan ne kadar çok şaşkınlık yaşasam da içten içe heyecandan kendimi de bitiriyordum. En ufak etkileşimimizde anlam yüklerken bu durum aklımı bambaşka yerlere götürecekti..
Düşüncelerime daha fazla kapılmamak adına başımı hızla iki yana sallayarak kendime gelmeye çalışırken oyuna kaldığımız yerden devam etmiştik.
▪
"Sikik herifler."
Hoseok'un bu sinirine taehyung bile sırıtırken ben yüz astım. Hepsi bir olup hoseok'u pis emellerine bulaştırdıkları sıra ben sadece yerimde sessizce onları izliyordum.
"Üzerine alınma bebeğim."
Hoseok diğerlerine sert bakışlar göndermeye devam ederken bana kısaca tebessüm etti.
"En komik kısmıda aradıktan sonra adama tam sulanacağın esnada evliyim ama senden olur demesi."
Jimin gülmeleri arasında dedikleriyle birlikte ben de gülmemek için dudağımı sertçe dişledim. Kendileri ortak kararla Hoseok'a rastgele bir numara aratıp flörtleşmesini istemişlerdi. Bu olayın sonuda adamın sapık çıkmasıyla sonuçlandı.
Taehyung'un alaylı halinden eser kalmamıştı. Bunun yerine sert tavırlarıyla soğuk bakışlarını arkadaşlarının üzerinde tuttu. Baş hareketiyle jungkook'a doğru kapıyı göstermesiyle onun yerinden ayaklanması bir oldu.
Ben onları sessizce köşemde izlerken jungkook'un gideceklerine dair veda konuşmasını dinleyip ardından oturduğum yerden ayaklandım. Gitmelerini içten içe istemediğimden dolayı yüzüm asılmıştı. Hepsiyle tekerce vedalaşırken Jimin'in bana karşı şakacı bir tavırla imalarına kulak asmamaya çalışıp kapıya kadar geçirerek gitmelerini izlemiştim.
Kapıyı arkalarından kapatırken geceyi taehyung ile geçireceğim gerçeği her fırsatta yüzüme çarptığı için kapıdaki dikilişime devam ettim. Bu durum her ne kadar güzel ve heyecan verici olsada bir yanım çok korkuyordu. Gece onunla yatarken beni uyandırıp odama gönderme ihtimalleri yüzünden heyecanımı doğru dürüst yaşayamıyordum bile.
Kapıdaki sessiz bekleyişime devam etmeyip yürümek adına arkamı dönmemle dibimdeki bedenini görmem bir oldu. Korkuyla irkilerek sırtım kapıya çarparken dudaklarının anlık kıvrılmasına şahit oldum.
Yıllarca yüzüme bakmayan bu adam az kalsın bana gülümseyecekti.
Az önceki yaşadığım korku yüzünden yakınımdaki yüzüne derince nefesimi verirken o bu hareketime karşı gözlerini kısa süreliğine yummuştu. Her yakınlaşmamızda olduğu gibi yine sıcaktan soğuk terler döküyordum. Sessizce hareleri üzerimde gezinirken kapıya yapışan bedenime doğru eğilmesiyle sınırlarımı zorlamaya başlamıştı.
Yaklaştırdığı yüzüyle aramda santimler varken nefesimi dışa vermemek adına kendimi zor tutuyordum. Gerginlikle dudağımı dişleyerek bakışlarımı boy farkından dolayı önümdeki göğsünde tutarken duyduğum kalın sesiyle irkilmeden edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milen | Taegi
Casuale"Biliyorum, sikik üvey kardeşimden çocuğumun olacak olması ezik bir durum." #taegi - 1 #lgbt - 9 ❍ 2022