6.Seni istiyorum.

770 91 100
                                    

Seungmin'den
Annemin elime verdiği işi yaparken bir yandan da Chan'ın kaslarıma bakıyordum.Anlaşılan bunlar için çok uğraşıyordu.Çünkü ancak düzenli çalışma ile bu kadar fazla olabilirlerdi.Bunları düşünürken dalıp gitmiş olmalıyım ki yemeği karıştırmayı unutmuştum.Annem fark etmeden karıştırdım ama çok geçti.Yemeğin yandığını gören annemden azar yemiştim ama çokta umrumda olmamıştı.

Akşam yemeğini yedikten sonra bulaşıkları tüm ev halkı toplanıp yıkamıştık bugünkü kavganın yorgunluğu ile kendimi koltuğa attım.Anneme hitaben:

"Anne senin dizilerden birini izleyelim mi?Çok zevkli oluyolar biraz dedikodu yaparız.Ne dersin?"

"Olur oğlum."dedi ve eline kumandayı aldı.O sırada Chan'da nereden olduğunu bilmediğim şekilde gelip çaprazımdaki koltuğa bağdaş kurup oturmuştu.Annem diziyi açtığında ister istemez gözüm Chan'ın bacaklarına kayıyordu.Annem bişeyler hakkında konuşuyordu ama çokda dinlediğim söylenemezdi.

"...bence yani- oğlum sen beni dinliyor musun?"

"Hı,şey,ne?"

"Diyorum ki sence hangisi kadını daha çok seviyor?Bence turuncu kafalı olan sence?"

"Aynen anne."

"Off sen beni dinlemiyorsun ki.Neyse hadi git ders çalış."

"Off tamam anne gittim."diyip ayağa kalktım.

Annem hemen ardından;
"Chan sende hadi beraber gidip ders çalışıyorsunuz!"dedi.

O da beni takip ederek arkamdan geldi.Masaya oturup ders çalışmaya başladım ama aklım hep Chan'daydı.O baldırları çok sıkı olmalıydı.O sırada arkdam gelen sesle arkamı döndüm.Bildiğin inliyordu.Yaralarında ki pansumanı değiştiriyor gibi duruyordu.Ama gelen sesleri ile odaklanmam imkansızdı.Tek düşündüğüm baldırlarıydı.Farkında olmadan elim bacak arama gitmişti.Anı dokunuşumla ağzımdan küçük bir inleme çıkmıştı.Anında bana dönüp şaşkınca bana baktı.
"B-ben lavaboya gitmem lazım."diye kendimi açıklayıp hızla ayağa kalmıştım.Tam kapıdan çıkarken bileğimden tutulmasıyla olduğum yerde kaldım.Biraz daha dayanamayacağımı bildiğim için bacaklararımı birbirine bastırıp;
"Bırakır mısın?"dedim.

"Ne o benden mi etkilendin?"

"H-hayır bırak lütfen"dedim.Ama bırakmaya çok ta niyeti yok gibiydi aksine ayağa kalkıp kaslı kollarını belime dolamıştı.Bununla birlikte başımı omzuna yaslayıp ortama boğuk bir inleme bırakmıştım.

"Beni bu zor duruma sen soktun sen telafi ediceksin."

"B-bırak lürfen çok kötüyüm."

"İyi hadi."deyip bırakmıştı bunun üzerine koşarak banyoya gitmiştim.İşimin uzun süreceği belliydi.

__________

Chan'dan
Seungmin' i bıraktıktan sonra bende hızlıca aşağı kattaki misafir banyosuna gitmiştim.Beni gerçekten zor duruma sokmuştu.Akşam yemeği boyunca bacakları bacaklarıma değmiş beni etkilemişti.O ince bacaklarının baldırlarıma ne kadar yakışacağını düşünmekten kendimi alıkoyamamıştım.Az önceki inlemeleri ve incecik beli de işimi zorlaştırıp zaten erekte olmaya hazır erkekliğimi harekete geçirmişti.

İşim bittiğinde odaya tekrar dönmüştüm.Seugmin'in hala gelmediğini görünce yüzümde hafif bir sırıtma belirmişti.Yarım kalan pansumanımı yapıp derse oturdum.

Neredeyse bir saat geçmişti ama hala gelmemişti.Kendimi onun nerede olduğunun beni ilgilerdirmediğine inandırmaya çalışsam da çabam boştu.Odadan çıkıp banyoya gitmiştim.Gelen seslerden parmakları ile yetinmeye çalıştığını anlamıştım.Yüzümdeki piç sırıtışı ile aşağı inmiştim.Diana teyzeye seslendim yoktu.Martin amcaya seslendim yine yoktu. En sonunda mutfakta sarı bloknot üzerine yazılmış notu gördüm.

"Acil işimiz çıktı.Moonbin ve Eunwoo ile Busan'a gidiyoruz.Ders çalıştığınız için rahatsız etmek istemedik.Sabah ararım."

Dur bir dakika.Ne?

Biz...Seungmo ile ben...

Yalnızız...

Offff...

Yukarı çıkıp odaya gitmiştim.
Terli saçları,üzerinde sadece siyah şortla benim yatağımda yatan Seungmin.Şortun ön kısmından belli olan şişliği ile nefes nefese bir Seungmin.

"Yuh!Kalk yatağımdan."

Böyle tepki vermenin sebebi sadece benim de baştan çıkmamdı.

"Daya-Dayanamıyorum.Ahm~"

"Ne saçmalıyorsun?Banyoya git."

"Hayır s-seni istiyorum."

Al işte acımaya başladı...

Hızlı adımlarla gidip kolundan tuttum.Yataktan kaldırmamla boynuma sarılıp kendini bana sürttü.Ağzından çıkan inleme ile onu tekrar yatağa atıp üstüne çıkmıştım.

Ve ardından sadece ikimizin olduğu bir karanlığa bürünmüştük

                 **********

No smut no smut

Seviom sizi

Look at the my life |SeungchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin