uzun zaman oldu buraya yazmayalı... sizler için özel bölüm hazırladım umarım seversiniz. SİZİ SEVİYORUMM (şuan şarkı dinliyorum 'istanbul beyefendisi' aklıma seungmin geliyor ağlıcam)
BİSMİLLAH BAŞLIYORUM
[M]
Felix:
F: Hyunjinn!! ju-seo'nun montunu bulamıyorum. nerede??
H: Aşkım onu jisung kaçırmış olabilir.
F: Ne demek kaçırdı???
H: Biliyorsun jisung böyle bebek eşyalarını,giysilerini çok sever.
F: Pekala....hyunjin şu dolaptan öteki montunu getirir misinn?
H: Hemen.
Hyunjinin getirdiği montu ju-seo'ya giydirdikten sonra yanaklarına öpücük kondurdum. Bugün seungminin yanına gidecektik. Bu bebeği onunda görmesini istiyordum.
Kucağıma alıp arabaya yürüdük. Onu bebek koltuğuna oturttum ve kemerini taktım. Hyunjinde binince arabayı çalıştırdım. Mezarının önüne geldiğimze gözlerimden akmak isteyen yaşlarımı serbest bırakmadan güçlü durmaya çalıştım. Bebeğimizi kucağımda tutup yürüdüm. Hyunjin destek verircesine elini sırtıma koydu.
F: Seungmin abinin mezarına hoşgeldin bebeğim...
küçük elini mezar taşına götürdü.
J: Meyaba! ben ju-seo!
Onunla konuşmaya çalışan bebeğime bakınca gözlerimdeki yaşlar yanağıma düştü. Seungmin..keşkeleri sevmiyorum ama yanımda olmanı herşeyden çok istiyorum.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hyunjin:
Felixin biraz yalnız kalması için (seungmin ile) bebeğimizi kucağıma aldım ve arabaya bindirdim. Sürücü koltuğuna ben geçtim bu sefer.
Emindim ki seungmin ile gerek ağlayarak gerek gülerek konuşup rahatlayacaktı.
16 dakika sonra neşeli bir şekilde arabaya bindiğini görünce biraz olsun neşelenmiştim. Onun ağlamasını istemiyordum aynı şekilde Ju-seo'nun da.
H: Bugün AVM'ye gidip eğlenmeye ne dersiniz!
F: Olur!
J: Oluy!
(Bebekler 4 yaşında r harflerini çok söyleyemiyormuş)
F: O zaman bizimkileri de çağıralım!
H: çağır o zaman.
××××××××××××××××××××
Felix:
Gruba girip yarışmaya başladım.
Ne bakıyon? İnsan var! sohbet var!
Siz:
NABERRRR HAZIRLANIN KAÇIRCAM SİZİJisunggie:
Hoşt köpke! Beni bir tek minhom kaçırır sen kimsin loo!?ChoiSandia:
Şaka yapmış yaptığına pişman şuan.Babybread:
Aynısını diyecektim hyung.Siz:
Jisung senin amk. Neyse hadi avm'ye gidelim hazırlanın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...