chapter thirty seven: first national bank

392 41 2
                                    

"O kim?" Stiles, kızıl kızın arkasından giren Braeden'a kaşlarını çatarak bakarken Isaac onu gördüğünde şaşkınlıkla kaşlarını kaldırmıştı. "O sana bahsettiğim kadın, Derek." Braeden şüpheci gözlerle etrafı incelemeyi bırakırken sonunda gözlerini Isaac'e çevirmişti. "Onu nasıl buldun?" Isaac bu sefer kızıl kıza hitaben konuşurken Rosa omuz silkerek konuşmaya başladı. "Okulda ayrıca bir dakika normalde Erica ve Boyd'u şuan burada görüyor olmamız gerekmez miydi Derek?"

Derek arkasında ki masaya yaslanmaya devam ederken kollarımı birbirine bağlayarak cevap verdi. "Onları oradan çıkartamadım." "Neden?" "Hazırlıksızdım ve onlar kalabalıktı bu yüzden içeri giremedim." "Bir dakika siz onların nerede olduğunu biliyor muydunuz? Nasıl?" Scott kaşlarını çatarak konuşurken Rosa ona gözlerini devirdi. "Bu uzun bir mesele ve konuyu dağıtma. Ayrıca sana seninle gelebileceğimi söylemiştim." "Onları tutan sürü hakkında hiçbir şey bilmiyorsun zarar görmeni istemiyorum."

Derek konuşurken Braeden tek kaşını kaldırmıştı. "Aslında az önce güzel baş ediyor gibiydi." Rosa kafasını sallayarak Braeden'a hak verir gibi görünürken Derek gözlerini kısmıştı. "Kafamı çevirdiğim her anda başını belaya sokmak zorunda mısın?" "Ben atlamıyorum herhalde içine ayrıca neden hepinizin onlardan bu kadar korktuğunu anlayamıyorum." "İkizler veya diğerleri Deucalion'ın yanında paskalya tavşanı kalıyor." Braeden omuz silkerek söylerken Rosa gözlerini devirmişti.

"O kör adam Deucalion mıydı yani? Bana o kadar da korkutucu görünmedi ve hala biraz abarttığınızı düşünüyorum. Ayrıca madem o kadar kötü neden hala onları o sürünün eline bırakıyoruz gidip onları alalım." Kız adama söylerken Derek sonunda pes ederek kollarını birbirine bağladı ve konuştu. "Onları kurtarmak istemiyormuşum gibi davranma Lina hatırlarsan onlar benim betam."

"O zaman gidelim." "Bir dakika, bir dakika öncelikle ikiniz tartışmayı bırakıp düzgünce bize de bir açıklama yapacak mısınız? Kasabada bir alfa sürüsü olması dışında ne döndüğü hakkında hiçbir fikrimiz yokta şuan. Boyd ve Erica neredeymiş?" Stiles araya girerek konuşurken Scott'ta aynı şeyleri merak ettiği için kafasını salladı. "Bankanın içindeler." Rosa onlara söylerken bu sefer Scott konuştu. "Tamam her şey oturdu ama bir plan falan yapmıyor muyuz? Yani bodoslama içeri dalmıyoruz herhalde." "Aslında bunu yapsalar gerçekten şaşırmazdım.."

Stiles daha çok kendi kendine konuşur gibi söylerken Derek ona gözlerini devirdi. "Zamanımız yok ayrıca ikinizde gelmiyorsunuz zaten. Bu yüzden planın ne olduğunu düşünmenize de gerek yok." Scott ona kaşlarını çatarken hızla kafasını çevirmişti. "Neden? Tamam yani Stiles'ı anlıyorum ama ben bir kurtadamım." "Bu senin sorunun değil Scott karışmana gerek yok." "Bugün yeterince buna karıştığımı düşünüyorum. Ayrıca beni kontrol edemezsin Derek gelmek istiyorum ve geleceğim."

Scott onunla konuşurken Rosa, gözlerini yere bakarak bir şeyler düşünen Braeden'a çevirmişti. Kadın üzerindeki gözleri hissederek ona bakarken kız sonunda bir şey söylemeden tekrar önüne döndü.

***

"Hala bunu neden gündüz yapmak yerine başka saatte gelmiş olduğumuza inanamıyorum." Rosa gözlerini karanlık gökyüzünde dolaştırırken yüzünü buruşturarak önüne dönmüştü. "Çünkü plan yapmalıydık." Scott ona söylerken Derek ikisini dikkate almadan asılı olan merdivene tırmanmıştı. "Zaten vaktimiz az o yüzden acele edin hadi." Scott kafasını sallarken Rosa onunda Derek'in hemen arkasından merdivene atlayışına gözlerini devirdi.

Merdivenin yüksekliğine birkaç saniye bakarken sonunda gözlerini duvarın önündeki çöpün yanında duran eski bir sandalyeye çevirmişti. Onu merdivenin altına doğru koyduktan sonra üzerine çıkarken kendini de yukarı çekti.

***

Derek duvarda açtığı büyük delikten içeri girerken ayağa kalktığında biraz ileride gördüğü tanıdık yüze seslendi. "Boyd?" Boyd ona bir hırlama verirken Derek elini öne doğru uzatarak ona bir adım daha yaklaşmıştı. "Sorun yok Boyd, benim Derek." O onunla konuşmaya çalışırken Rosa, Scott'ın çalan telefonunu açtığını gördü. Onu dikkate almayarak gözlerini kasanın içinde dolaştırırken Erica'yı görmeye çalışıyordu. "Cora?" "Buradan gidin Derek." Rosa onların sesini duyarak tekrar o tarafa dönerken kızı görmeyi beklemediği için şaşkınlıkla kaşlarını kaldırmıştı.

Birkaç saniye sonra kasanın kapısı açılırken kapıdaki kadın yere eğilerek elindeki bir şeyi yere dökmüştü. "Hayır dur!" Scott oraya koşsa bile yine de kadının üvezi dökmesine engel olamazken üçü de bakışlarını umutsuzca yan yana duran ve gözleri parlak bir sarı olan kurtadamlara çevirmişti. "Harika bir gladyatör dövüşündeyiz." Rosa sessizce söylerken üç betada onlara doğru hamle yapmıştı.

Rosa gözlerini ona doğru koşan Cora'ya çevirirken elini öne doğru kaldırırken sessizce konuşmaya başladı. "Cora canım kardeşim biraz sakin olabilir misin yani bak bunu gerçekten yapmak istemiyorum." Kurtadam kız ona doğru kükrerken kızıl kız sonunda onu kendisine yaklaşamadan diğer tarafa doğru fırlatmıştı. Kız sırtını duvara çarparak yere düşerken hızla başka bir büyü mırıldandı. "Prohibere"

Kız onun olduğu yerde kalarak hareket etmesini engelleyecek bir büyü yaparken sonunda gözlerini Erica ve Boyd'u durdurmaya çalışan ikiliye çevirmişti.

***

"Sanırım dağılmak yerine onları birlikte arasak daha iyi olabilir normalden daha hızlı ve daha güçlüler." Scott gözlerini yerdeki ayak izlerinden kaldırırken iki kardeşe söylemişti. Derek kafasını sallarken Rosa konuştu. "İkiniz beraber arayın yalnız gideceğim." Büyük kurtadam bakışlarını kıza çevirirken kafasını iki yana sallamıştı. "Dağılmıyoruz sende bizimlesin." "Benden daha hızlısınız sadece sizi yavaşlatacağım ayrıca kurtadamlarla baş edebilirim merak etme." Kızıl kız söylerken Scott onu onaylamıştı. "O haklı eğer bir sorun çıkarsa veya onları bulursa da bizi arar." Kız kafasını sallarken başka bir şey söylemeden ormanda diğer tarafa doğru yürüdü.

*****
bu bolumu yazarken cok sıkılmıstım o yuzden atlaya atlaya yazdım yani sonraki bolumde noldu ya diye sudan cikmis baliga donusmeyin lütfen yazmadığım kisimlar bildiğiniz gibi ilerliyor zaten

herneyse muhtemelen yarın bolum atamayabilirim sonraki bolumu pazar gündüz fakan gelir herhalde

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin