I- Musimy porozmawiać.
G- O co chodzi?
I- Jakie jest ostatecznie nasze życzenie?
G- Powiedzcie czy macie jakieś.
I- Chce żeby mój brat wrócił do życia.
K- To dlaczego wcześniej o nim nie powiedziałeś?
I- Bo nie chciałem żebyście zrezygnowali z bycia rodzicami.Gon wtedy wspomniał sobie słowa Yashiro „Ale oni wam nie powiedzą o swoich życzeniach gdyż jesteście przyjaciółmi.”
H- Nie wszystko stracone.
I- Co?
H- W teorii Gon nie mogę wskrzesić osób, które nie chcą wrócić albo są nieświadome, ale może wskrzesić osobę poświęcając życie drugiej.
G- Jest taka możliwość, ale użycie tej techniki jest zakazane.
H- Tylko wśród ludzi.
G- Nie zabije nikogo żeby wskrzesić kogoś innego.
H- Poświęćcie mnie aby wrócił Sasuke.
G- CO?
I- CO?
H- Chce być z Iruką.
S- To szaleństwo, nie mamy pewności czy się uda.
H- Uda jeśli zrobię to dobrowolnie.
G- Nie ma mowy.
H- Proszę przyjmijcie propozycje, bo i tak jeśli tego nie zrobicie to się zabije.
I- Hmm.
G- Kakashi jesteś naszym towarzyszem.
H- Proszę nie komplikujcie.
I- Gon postaw się w jego sytuacji to tak samo jakby zginął Killua i musiałbyś żyć w smutku.
K- Itachi ma rację, rozumiem że Kakashi cierpi dlatego musimy się na to zgodzić jeśli on tego chce.
G- Uhhhh Itachi idź po coś co należało do Sasuke zaczniemy o północy przed naszym domem.Itachi z Shisuim odlecieli jako kruki po rzeczy Sasuke a Gon i Killua wraz z Kakashim ruszyli do domu.
K- Potrzebujesz czegoś do tego rytuału?
G- Tak, trzymaj mnie za rękę i prześlij energię tyle ile potrafisz żebyśmy mieli jak największe prawdopodobieństwo powodzenia.
K- W porządku.Gon poszedł po swoją księgę aby dowiedzieć się jak najwięcej o owym rytuale.
* 30 minut później*
Wszyscy siedzieli już przy stole omawiając co będą robić.
G- Zanim zacznę tłumaczyć to Kakashi czy jesteś absolutnie pewny że chcesz to zrobić?
H- Tak.
G- Itachi i Shisui czytałem o tym i jest jeden problem.
I- Jaki?
G- Jeśli wskrzesimy Sasuke nie będziecie biologicznie powiązani tak samo on nie będzie pamiętać kim jesteś, plusem jest to że będzie z tobą związany będzie wiedział że cię kocha ale nie będzie wiedział kim jesteś.
I- Jak to?
G- To młody organizm i jego świadomość może tego nie wytrzymać.
S- Czyli co będzie naszym synem?
G- Nie biologicznym, ale w pewnym sensie tak, czy nadal chcecie to zrobić?
I- Shisui?
S- Chciałbyś mieć dziecko?
I- Nie wiem czy będę mógł patrzeć na niego jak na syna.
S- Damy radę.
I- W porządku, zgadzamy się.
G- Więc tłumaczę plan: Na początku Kakashi położy się w pentagramie z jednej strony a obok położycie...
I- Mamy naszyjnik, który mu dałem.
G- W porządku więc obok będzie naszyjnik, następnie Itachi wprowadzi Kakashiego w iluzje, bo może to spowodować ból dlatego zrobimy to tak żebyś nie cierpiał.
H- W porządku.
G- Dalej wraz z Killua przeprowadzimy rytułał, który przywróci do życia Sasuke.
K- Jakieś pytania?
I- Bierzmy się do roboty.*10 minut przed północą*
K- Gon wszystko dobrze?
G- Nie wiem czy powinniśmy.
K- To życzenie Kakashiego kochanie.
G- Wiem...
CZYTASZ
Odkryć nieznajome
RomanceHistoria będzie opierać się na shipie Gon x Killua więc jeśli ich nie łączysz proszę nie czytać. „Ludzie nie rodzą się równi i często są ograniczeni, ale pamiętaj kochanie że miłość może złamać każdą barierę". Opowieść będzie mówić o przygodzie Gona...