Tae szemszoge :
Szinte azonnal nekem esett és vadul falta ajkaim.
Nem volt ellenemre hisz mióta megláttam szinte sóvárogtam csókja iránt .Kezemet lassan óvatosan nyakához vezetem a másik kezemet pedig hajába túrok bele .
Pont olyan puha a haja ahogy gondoltam .
Nyelvével végig szántja alsó ajkam be jutásért de ugyan ki vagyok én hogy ezt meg tagadjam tőle , engedélyt megis adtam neki .
Nem szimpla csók volt ez egy vad érzelmes csók .
Keze megindult felfedező útra .
Kezet a pólóm alá bújtatva simogatta a hasam
Közelebb húztam magamhoz szinte könyörögni tudtam volna hogy ne hagyja abba amit jelenleg most tesz velem .Ezt eszre és vette csókba bele mosolygott .
Azonnal pillangók voltak a hasamba .
Keze lassan derekamra téved és cirógassa
Jó érzés tolt el hideg ki ráz ahogy meleg keze a hátamra csúszik utána le a seggemre.Erősen bele markol azokba . Ez a tette után szinte bele nyögök a szájába .
Ha józan eszel lennel most kurvára el szégyellném magam .
Csípőmet fel lököm hogy többet szeretnék belőle .
Értette a célzást hisz kezeivel megtartotta testem és helyet cseréltünk .
Immár az ölébe ülök miközben o a hátam simogassa .
Annyira el vette szinte a csók az eszem akaratom ellenére is lassan ringatni kezdtem csípőm .
Szinte bele morgott a csókunkba .
Derekamra rá fogott es mozgatta azt magán .
Elvált a számtól es a nyakam célozta meg .
Apró jól eső sóhajok hagytak el számát .
Amilyen köd volt az agyamon olyan gyorsan el is múlt .Ugyanis nyakam munkásságát a telefonja csörgése szakította meg .
Azonnal le pattantam róla .
És rendbe szedtem a légzésem
Miközben ő elő halászta a telefonját a zsebéből , egy fintor kíséretében felvette a telefont .
- ajánlom nam valami fontos dolgot mondj .- mondja szinte dühösen .
Elkapott a pánik hogy mit tettünk mi itt
Azonnal fogtam a táskám es szinte le rontottam a tetőről es a kocsimig mégsem álltam .
Else tudom képzelni mi történt volna ha nem szólal meg az a telefon baszki.
Annyira élveztem amit csinált teljesen ki ment a világ a fejemből.
Örülök is hogy nem történt ilyesmi később gáz lett volna a szemébe nézni .
Fejemet a kormánynak döntőm és Le nyugtattom magam .
Mikor össze szedtem magam be indítottam a kocsim és haza vettem az irányt .
Mikor be nyitottam anya jó kedvűen Dalolászott .
Örülök hogy boldog .
Örökre azt akarom hogy ilyen boldog legyen .
Intettem neki hogy haza jöttem és a szobámba vettem az irányt .
Baszki jungkook .
Írjak most neki? A nem az túl kínos lenne .
Inkább el megyek fürdeni .
Tusolás közbe végig kook járt az eszembe
Ajka olyan puha es finom volt
Ezek gondolatai közt nézem magam a tükörbe és az egyik ujjam a számhoz emelem .
Ez a csók kevés volt nekem . Többet akarok .
YOU ARE READING
Fegyverek vagy érzelmek
RomanceEgyből eszembe jutott apám :- nem ő nem lehet olyan Mely levegőt vettem és próbáltam magam meggyőzni hogy o nem olyan