16

66 8 2
                                    

Ridic paharul cu apă de pe măsuța din bucătărie adăugându-l imediat în veioza cu flori colorate, admirându-le din nou oftând.

S.Y:- Nu sunt cele mai frumoase flori pe care le-ai văzut vreodată?

Își întreabă fata prietena care doar o privește nulă înapoi.

S.J:- Presupun...

Răspunde plictisită fata făcându-se mai comodă în canapea așteptând ca prietena ei să i se alăture.

S.Y:- A fost atât de frumos, ne-am plimbat... și am vorbit.... nici nu zici că ne-am certat vreodată. M-am gândit numai la el toată noaptea.

Continuă Yona veselă ocolind buchetul de flori până pe canapeaua pe care se afla prietena ei.

S.Y:- Deci, despre ce vroiai să vorbim?

Întreabă șatena așezându-se pe cealaltă parte a canapelei, privind curioasă.

S.J:- Păi... nu ți se pare ciudat că Dae Hyun nu a venit la școală în ultimele 2 zile deșii urmează să ne prezentăm mâine proiectele?

Întreabă Seo Jyn puțin tulburată de absența băiatului.

Song Yona doar își rotește ochii aplicându-i fetei o expresie sarcastică.

S.Y:- Nu, deloc...
- Nesuferitul e în state. Se întoarce până mâine cu siguranță.

Continuă fata plictisită, amintindu-și de seara petrecută alături de el fără vreo permisiune.

S.J:- Încă nu mi-ai povestit ce s-a întâmplat atunci când a venit să te caute...

Continuă fata împingându-și ușor prietena în semn de tachinare amuzânduse imediat.

S.J:- Nu cumva încercai să îl uiți pe Hyunjin în acea seară?

Întreabă fata amuzată ciupindu-și prietena în glumă.

S.Y:- Nuu, cu siguranță nu.
-Ștergeți ideea asta din minte.

Răspunde Song Yona doar zâmbind scurt la afirmația spusă de Seo Jyn.

S.J:- Zâmbeeești!

Continuă fata emanând veselie fiind aproape sigură că Yona juca la două capete fără să îi fi povestit si ei.

S.J:- Și totuși. Sunt sigură că te-ai potrivi mult mai bine cu Dae Hyun.
- Hyunjin e puțin cam ciudat. Nu prea îmi place de el.

Spune din nou Seo Jyn privindu-și prietena întrebător.

S.Y:- Așa crezi?

Întreabă fata mimând o față puțin dezamăgită afundându-se în canapea gânditoare.

S.J:- Clar, chiar dacă până acum nu ați vorbit mai deloc, pare foarte interesat de tine.

Continuă fata hotărâtă afundându-se și ea alături de cealaltă.

Song Yona doar se strâmbă amuzată de ceea ce credea Seo Jyn întorcându-se spre ea pentru ai replica concluzia fiind repede întreruptă.

Bătăile ușii principale se aud brusc lovite puternic, întrerupând amuzamentul celor două astfel Song Yona ridicându-se pentru a răspunde.

În spatele ușii era nimeni altul decât Hyunjin ce o privea serios pe fata din fața lui.

Song Yona îl privește surprinsă neștiind ce să ii spună blocându-se în pragul ușii.

Băiatul doar își face loc înăuntru încuind ușa în urma lui îndemnând-o pe Yona să, se întoarcă lângă Seo Jyn.

Fata se așează înapoi pe canapea urmărind fața total schimbată a băiatului aplecându-se ușor în spre prietena ei șoptindu-i:

Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum