Öptüm gözlerinizden.
Uzun zamandır üstümde unuttuğum yalnızlığımı elleriyle alıp askılığa asmıştı Gökhan. Onun arkadaşları ile kanlı bıçaklı olmama rağmen beni aralarına kolaylıkla sokmuştu ve iması bile yapılmamıştı. Bunun nasıl hissettirdiğini söylemem gerekirse 'adam yerine koyulmanın' verdiği hazzı tarif etmekte zorlanırdım. Dışarıya belli etmesem de içimde tatlı bir heyecan vardı. Sohbetimin sarmadığını bildiğim halde eskisi gibi gerilmiyordum. Sadece o ortamda olup konuştuğum zaman sağlanan sessizlikle bile bunun çok iyi hissettirdiğini anlatabilirdim.İyiydim ve bu sevdiğim oğlan sayesindeydi. Her ne kadar iddia için başlamış olsa da onunda bana gerçekten alıştığını ve benimsediğini görmek müthiş bir histi.
Şimdi Gökhan'ın evinde, koltukta oturuyordum. Hemen yanımda Hasan vardı ve onun yanında Davut. Her şey garip bir şekilde güzeldi. Gökhan ve Ömer oyun konsoluyla futbol oynuyorlardı. Hasan oturduğu yerden Davut'a tavladığı kızı anlatmaya çalışıyordu. Kürşat ise Gökhan ve Ömer arasında dönen maçı izliyordu.
Ben ise;
Ben ise bu ortamda bulunmanın sarhoşluğunu yaşıyordum."Hay amına koyayım ya!" Ömer konsolu sertçe oturduğu renkli mindere fırlattığında dikkatim anında oraya evrildi. "Hile yapıyor bu puşt, dokuz gol yiyecek adam değilim oğlum ben!" Gökhan alayla dudaklarına bir Antep fıstığı götürürken orta parmak çekmişti. Gökhan gerçekten video oyunlarında çok iyiydi. Yalnız olsaydık belki bana da öğretmesini isteyebilirdim ama şimdi kalabalıktık, çekinirdim.
"Meriç valla bak, bu puştlar gülüyor ama dokuz gol yiyecek kadar vasat değilim bak valla!" Ömer diğer herkesin onunla dalga geçeceğini bildiği için tek çare olarak beni görmüştü. Dudaklarım kıvrılırken "inanıyorum ben sana." Diye mırıldandım göz kırpıp.
"Lan yalan söylüyor!" Gökhan benim inandığımı duyunca hızla kafasını bana çevirmişti. Elindeki konsolu Ömer'inkinin yanına bırakıp koltuktan destek aldı dikelerek. "Bu kiminle oynasa zaten daha ilk yarıda beş gol yiyor!" Gökhan ciddiyetle açıklama yaptığında dayanamayıp güldüm. Oyunu bu kadar ciddiye almaları çok sevimli geliyordu gözüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER OĞLAN | GAY
Novela JuvenilTAMAMLANDI. "Ne zaman kuzu postundan sıyrılırım sence?" Diye sordum alaydan yoksun bir gülüşle. "Kendinin bir kuzu olduğunu düşünmeyi bırakarak." Dediğinde alt dudağımı ısırıp keyifle omzuna yaslandım. "Oldukça yüzeysel bir tespitti." "Kesinlikl...