🔞8🔞

495 21 5
                                    

მოკლედ ამ თავში იქნება +18 და ვისაც არ გსიამოვნებთ არ წაიკითხოთ

———————————————————————-თეჰიონმა გოგონა ხელში აიყვანა,  თავის ოთახში შეათრია და ლოგინზე დააგდო  შემდეგ მის ზემოდან  მოექცა

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




———————————————————————-
თეჰიონმა გოგონა ხელში აიყვანა, თავის ოთახში შეათრია და ლოგინზე დააგდო შემდეგ მის ზემოდან მოექცა...
თაე:ახლა დაგსჯი ისე რომ თვეები ვერ გაივლი!
თეჰიონმა გოგოს უხეშად დაუწყო კოცნა,
შემდეგ მისი გაშიშვლება დაიწყო..
ვინი:არა გთხოვ....
თაე:ჩუმად პატრავ ახლა ვისიამოვნებთ
ვინი: არა....არა .....გთხოვ
თეჰიონმა გოგონა სრუილად გაშიშვლა შემდეგ თვითონაც. გოგონაში ერთი ხელის მოსმით შევიდა და მასში სწრაფი ბიძგების კეთება დაიწყო...ნელნელა უფრო უსწრაფებდა...ვინის რამოდენიმეჯერ კვნესა დასცდა
ვინი:ააჰჰ..ჰჰ
თაე:მიდი იკვნეს პატარავ
ვინი:არრრრ  გინდაა...გ..თხოვ
თეჰიონმა მასში კიდევ რამოდენიმე ბიძგი გააკეთა და მასში გაათავა...
(ესეთების დაწერა არ მსიამოვნებს ხოდა ცოტა პატარებს დავწერ ხოლმე)

ვინი ლოგინიდან ძლივსძლიობით წამოდგა და აბაზანაში შევიდა, დუშის ქვეშ დადგა და თბილი წყლის წვეთები მის სხეულზე იკვლევდნენ გზას. ყოველ იმ სხეულის ნაწილს რომელიც თეჰიონი შეეხო მწარედ იხეხავდა რამის იყო ტყავი ასძვრებოდა, მუს სიბინძურეს იშორებდა.

გოგონა მორჩა თუ არა ბანაობას საღამურები ჩაიცვა და ოთახში გავიდა თეჰიონი ლოგინზე წამოკოტრიალებული იყო შიშველი. ვინი მის დანახვაზე შეხტა არ ეგინა რომ ის ისევ შიშველი იქნებოა და დებილივით მიშტერებოდა..
თაე:რაო პატარა ასე მოიხიბლე რომ მომაშტერდი
ვინი:არ..რ..ა მე უბ.. უბრ...ალოდ
თაე:კაი დაიკიდე
თეჰიონი ადგა და ახლა ის შევიდა აბაზანაში. თეჰიონმა იბანავა და როდესაც გამოვიდა დაინახა ვინი რომელსაც ეძინა მაგრამ რეალობაში ვინის არ ეძინა და ფიქრობდა იმაზე თუ რა მოელოდა. თეჰიონი გოგონას გვერდით მიუწვა, ხელები შემოხვია და თავი მხარში ჩაურგო.
თეჰიონმა მალევე ჩაიძინა მაგრამ ვინი ვერა  და ვერ იძინებდა.

დამარცხებული🔞Where stories live. Discover now