Bij de auto aangekomen probeert Louis hem op de bijrijder stoel te zetten. Maar de paraplu maakt dit onmogelijk. Hij heeft geen keuze en moet hem in de kofferbak leggen, omdat in zijn roze fiat 500 geen achterbank zit. De drugs is eindelijk volledig ingewerkt. Doordat de paraplu hoog staat moest Louis de hoedenplank verwijderen. Eenmaal rijdend draait Harry om. De drugs was over de datum en hij begint intens uitwerpselen te produceren. Hij was ontstopt door de paraplu. Door de druk van de uitwerpselen schoot de paraplu recht naar boven, door de ijzeren auto laag. Aangekomen bij de artsenpost, opent Louis de kofferbak. Daar lag Harry, maar niet alleen Harry, maar ook al zijn uitwerpselen. Keutels, diarree, kots, pis. Noem het maar op, het lag in zijn achterbak. ''WAT HEB JE GEDAAN!!!!!!!!!!'' Schreeuwt Louis homolijk naar Harry. Hij had het incident niet gehoord door zijn harde muziek. ''One Direction's greatest hits'' Dat waren echte bangers. Louis trok de onbewuste Harry uit de uitwerpselen en bracht hem naar het ziekenhuis. onderweg begon de uitwerpselen straal weer. Louis zijn tedere handjes zaten er helemaal onder. ''Gatverrrr gast... Probeer ten minste het in te houden.'' Schreeuwt Louis.
Tijdens het wandelen schrikt Harry ineens weer wakker. Hij gilt het weer uit. Louis kan de bewegelijke Harry niet meer houden en hij valt op de grond. Als een schuwe kat blijft Harry op 4 poten staan en hij tijgert met een vlot tempo de KiKa afdeling van het ziekenhuis in, met een spoor van diarree achter zich aan. Hij kruipt tijgerend opeens tegen een lange witte man met zwart haar. ''Jongeman!! Wat moet dat hier!?'' vraagt de lange man.
''I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-IK......'' stottert Harry. Maar hij heeft geen kans om zijn zin af te maken, want Louis kwam aanrennen. ''HARRY! WAT DOE JE HIER?!!??!'' zegt de zwaar met paraplu bewapende Louis. Harry zijn dolheid kickt meteen weer in bij het zicht van Louis. ''GA WEG GA WEG GA WEG'' Louis ziet nog maar een oplossing, hij moet de testosterone afnemen. Hij bijt de mini leo af. Harry's ergste nachtmerrie kwam waar. Harry schreeuwt het uit. Opeens wordt alles voor hem zwart.