Evet

22 0 0
                                    

Hoşumuza giden ilgimizi çeken çokça şeye evet demeyi sevdiğimizi biliyorum.Evet kısa ve güzeldir,yormaz bizi.Kendisinin asıl işi yöneltilmiş sorulara karşı doğrulama yada onam bildirmek.Peki dilimizde en çok kullanılan bu sözcüğü hiç düşünmeden kullandığınız oldu mu ?Eminim ki olmuştur.Çünkü o kadar akışkan bir sözcük ki sizi dinlemekten dahi kurtarabilir.Olumsuz özelliğini dile dahi getirmeden sadece bir olumlu özelliği ile ilgileri üstünden asla bırakmayan bir sözcük bu.Oysaki akıl almaz sonuçlara yol açabilir.Sonucuna katlanmak zorunda olduğumuz bazı şeylerin olumsuz yönlerini bizden gizleyebilir.Kafanızda güvendiğiniz herhangi bir fikir veya bilgi virüs gibidir.Siz onlara evet dedikçe onlar için olan onay bütününüz size akıl almaz şeyler yaşatabilir.Ehh maalesef sonucundan kaçamaz ve fikir çatışmaları ile başka insanlarıda darlarsınız.Bu darlayışınız insanlar tarafından bir at gibi tepilecek,tepilen siz kalkıpta sizi tepen insana artık evet bile demeyeceksiniz.Suskunluk artık sizin için bir kaçış olacak.Günün sonunda bir şeylere ''Evet'' dediğiniz için iyi bir insan olduğunuzu düşüneceksiniz,iyiliğinizden kaybettiğinizide asla söylemeden edemeyeceksiniz.Size faydadan çok zararı dokunmuş bu iyilik perilerini kovacaksınız omuzlarınızdan.Artık olumsuzluğun karşıtlığın kendisi olan hayır ile başbaşasınız.İyilik olan hayır değil evetin zıttı olan hayır.Evet evet o.

HayırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin