Yeni dünyama ,yeni kurguma Hoş geldiniz. Bu kurgu benim ilk kurgum ve içerde sizi uzun zamandır bekliyorum.
Bu kitapta kişiler ve kurumlar tamamen hayel ürünüdür. Her ayrıntısında kurgudan ibarettir.
Bu benim ilk kurgum oldugu için yazım yanlışları olabilir.yazım yanlışı olan yerleri bana özel olarak belirtirseniz sevinirim.
%1'Lik Kısımdayız
Degersizlik, baskı
Bir insan hiç tanımadıgı birine kendini degersiz hissetirebiliyorken insanların hakaretleri,kınamaları ve işkenceleri hiç birmiyor.
Bir aile bir ebeveynlerine naptı? küçücük 8 yaşındaki küçücük kız çocuğu naptı da hakaretler ediyorsunuz bir 8 yaşındaki küçücük çocuk sizden SEVGİ dışında ne istemiş olabilir ya küçücük cocuk bunları hak edecek naptı ya
Şiddet uyguladınız sizden ne istedi ki ? küçücük çocuk bir çocuga kendini degersiz hisettirecek kadar mıydı nefretiniz? Hadi buna cevap verin.
LÜTFEN ANLATIN ARTIK !! 8 YAŞINDA Kİ BİR ÇOCUK NE YAPTIDA ONA ŞİDDET UYGULADINIZ NAPTI LAN KÜÇÜCÜK ÇOCUGU TERK ETME SEBEBİNİZ NEE? CEVAP VERİN ARTIK.
LÜTFEN!!!!!Bi küçük kız çocuğunun tek istedigi SEVGİ sevgi istedi diye şiddetmi uyguladınız ?? Bu zihniyeteki insanlara yazık.
Bir çocuga onu seçmek ZORUNDASIN , onu yapmak ZORUNDASIN diyerek kimse kimseye baskı uygulayamaz . kimsenin kimseye baskı uygulama hakkı yok.İzin vermeyin ZORUNDALIK diye bir şey yok. Kimse bir şey yapmak zorunda degil.
İNSANLARI DEGERSİZLEŞTİRMETİN
BASKI UYGULAMAYIN
LÜTFENN!!....
Evettt
İlk kurgumu nasıl buldunuzz??
Bu düşünceler bir kız çocuguna aittir.
Sizce düşünceleri verilen karakter nasıl bir karakterdir sizce???
Buraya hemen başladıgınız tarihi bırakabilirsiniz.
İnstagram :
aforeignreader
Evet yeni bölümde görüşürüzzz.
:))))) mutlu olun mutlu kalın.
Sizi Seviyorummmmm. ❤❤❤❤❤❤❤
Hiç bir zaman yanlız degilsinizzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
%1'Lik Kısımdayız
Teen FictionBazen insan nasıl biri ? nasıl bir önemi? oldugu bilmiyor sorun da zaten burda başladıgını ilk defa birinden deger gördügünde hissediliyor insanların hakaretleri onu önemsiz görmeleri bi yerden sonra kendiside kendisini önemsiz görüyor ta ki birinde...