Lily
Fug cât mă țin picioarele și simt cum plamânii îmi iau foc. Fug de un sfert de ora încontinuu pentru a scăpa de persoana din spatele meu care mă aleargă cu un cuțit. Fug pentru viața mea la propriu.
Ajung în fața unei case care pare foarte de lux, observ o persoana la geam si strig cat pot de tare "DESCHIDE UȘA". Acesta pare că m-a înțeles deoarece ușa se deschide imediat ce am ajuns în fața ei.
Intru cât de repede pot și îi spun să o închidă cu cheia. Mă așez jos ghemuită lângă ușă.-Îți aduc ceva? Poate niște apă?
Mă uit la el și îl vad cum stă în fața mea puțin îngrijorat, este musculos și este tot îmbracat în negru, are ochii verzi si parul negru. Este foarte intimidant.
-Apă ar fi perfect, îi spun gâfâind.Pleacă de lângă mine și se întoarece cât ai clipi cu un pahar de apă în mână. Îi iau repede apa din mână și golesc paharul pe nerăsuflate.
Mă ridică de jos și intră într-o cameră cu un pat alb si așternuturi gri și mă așează pe el.
-Ce s-a întâmplat? Mă întreaba cu o voce foarte groasa.
-Eram fugărită de o persoană, nu știu cum arată, era îmbracat full negru și avea o cagula pe față, mă alerga cu un cuțit în mână. Simt cum o lacrimă îmi curge pe obraz.El îmi șterge lacrima și îmi cuprinde fața cu mâinile lui mari.
-E ok, acum ești în siguranță. Își pune mâinile pe umerii mei și se dezlipește de mine. Vrea să iasă din cameră dar eu îl opresc.
-Te rog nu mă lăsa singură, cu tine mă simt în siguranță. El mă ascultă și se pune în pat lângă mine, mă așez pe pieptul lui si îi simt mușchii cum se încordează sub mine. Mâna lui masivă sta pe talia mea, iar eu simt ca adorm.
CITEȘTI
Prima și ultima zi..
Romanceo fata urmărită de un criminal ajunge fara sa vrea in casa unui mafiot ceea ce duce la o iubire platonica