♡Introduction♡

94 1 0
                                    

sᴜᴘ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇs ʟɪʟʟɪᴀɴ ᴅᴀʀʟɪɴɢᴛᴏɴ, ᴀɢᴇ:22, ᴛʜᴇʀᴇs ᴀ ʟᴏᴛ ɪ ʜᴀᴛᴇ ᴀɴᴅ ғᴇᴡ ɪ ʟɪᴋᴇ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

sᴜᴘ ᴛʜᴇ ɴᴀᴍᴇs ʟɪʟʟɪᴀɴ ᴅᴀʀʟɪɴɢᴛᴏɴ, ᴀɢᴇ:22, ᴛʜᴇʀᴇs ᴀ ʟᴏᴛ ɪ ʜᴀᴛᴇ ᴀɴᴅ ғᴇᴡ ɪ ʟɪᴋᴇ

ᴍʏ ʜᴏʙʙɪᴇs ᴀʀᴇ ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴀʙᴏᴠᴇ ᴀɴᴅ ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴇxᴘᴇᴄᴛɪɴɢ ᴀ ʙᴀᴄᴋsᴛᴏʀʏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴇ, ᴡᴇʟʟ, ɢᴏ ғɪɴᴅ ᴏᴜᴛ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ

𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐭𝐞𝐚𝐦:

𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮:
"𝘪 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘣𝘦 𝘦𝘢𝘴𝘺 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘱𝘶𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘈𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘮𝘢𝘯𝘪𝘱𝘶𝘭𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦"

𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 :
"𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺, 𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘪𝘵'𝘴 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘮𝘦, 𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯𝘬𝘧𝘶𝘭 𝘪𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝙏𝙝𝙚𝙢"

𝘚𝘢𝘱𝘯𝘢𝘱:
"𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘤𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘦? 𝘗𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦? 𝘐'𝘭𝘭 𝘣𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘪𝘤𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘩𝘰𝘸 𝘪 𝘢𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘸"

𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐝𝐥𝐚𝐧𝐝𝐬:

𝘉𝘢𝘥𝘣𝘰𝘺𝘩𝘢𝘭𝘰:
"𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰, 𝘭𝘶𝘯𝘢𝘳 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳𝘦?"

𝘈𝘯𝘵𝘧𝘳𝘰𝘴𝘵:
"𝘪 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶, 𝘴𝘦𝘦 𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘵, 𝘯𝘰𝘸 𝘴𝘢𝘺 𝘪𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦"

𝘈𝘸𝘦𝘴𝘢𝘮𝘥𝘶𝘥𝘦:
"𝘩𝘦𝘺,  𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 , 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘢 𝘲𝘶𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶, 𝘪𝘧 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘦𝘤𝘩𝘯𝘰 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘥𝘪𝘦, 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘮?"

𝘚𝘬𝘦𝘱𝘱𝘺:
"𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘧𝘰𝘰𝘥? 𝘏𝘦𝘳𝘦𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦, 𝘰𝘩 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵"

𝐋'𝐦𝐚𝐧𝐛𝐞𝐫𝐠:

𝘞𝘪𝘭𝘣𝘶𝘳:
"𝘋𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨? 𝘛𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘮𝘺 𝘨𝘰𝘰𝘥𝘣𝘺𝘦 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘯"

𝘛𝘰𝘮𝘮𝘺: (aged up)
"𝘪 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘣𝘪𝘨 𝘴𝘪𝘴 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘢𝘳𝘦𝘯'𝘵 𝘢𝘴 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘯𝘰𝘸"

𝘛𝘶𝘣𝘣𝘰: (aged up)
"𝘠/𝘯, 𝘪 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺, 𝘪 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺, 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶"

𝘕𝘪𝘬𝘪:
"𝘥𝘢𝘳𝘭𝘪𝘯𝘨, 𝘤𝘢𝘯 𝘪 𝘣𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘪𝘳𝘵𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩𝘦𝘴? 𝘞𝘩𝘺? 𝘖𝘩 𝘪𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘶𝘯𝘥𝘳𝘺"

𝘍𝘶𝘯𝘥𝘺:
"𝘤𝘢𝘯 𝘪 𝘣𝘦𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘦𝘵? 𝘞𝘢𝘪𝘵 𝘯𝘰- 𝘪 𝘮𝘦𝘢𝘯𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘵𝘯𝘦𝘳"

The extras:

𝘗𝘩𝘪𝘭𝘻𝘢: (𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯)
"𝘸𝘵𝘧 𝘪𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦? 𝘐 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘢𝘴 𝘢 𝘥𝘢𝘶𝘨𝘩𝘵𝘦𝘳"

𝘙𝘢𝘯𝘣𝘰𝘰: (𝘢𝘨𝘦𝘥 𝘶𝘱)
"𝘖𝘬, 𝘴𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘵𝘺𝘱𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘤𝘶𝘵𝘦, 𝘴𝘪𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘰𝘧𝘺"

𝘌𝘳𝘦𝘵:
"𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘤𝘢𝘴𝘵𝘭𝘦, 𝘥𝘦𝘢𝘳, 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘣𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘶𝘴 𝘩𝘦𝘳𝘦"

𝘛𝘦𝘤𝘩𝘯𝘰𝘣𝘢𝘭𝘥𝘦:
"𝘠/𝘯, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘣𝘦 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦, 𝘐'𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘢 𝘴𝘯𝘪𝘵𝘤𝘩 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘺𝘰𝘶, 𝘪 𝘮𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘣𝘦 𝘵𝘰 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘺𝘰𝘶"

𝘘𝘶𝘢𝘤𝘬𝘪𝘵𝘺:
"𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦, 𝘪 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶"

𝘚𝘭𝘪𝘮𝘦𝘤𝘪𝘤𝘭𝘦:
"𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘯𝘦𝘴𝘴... 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯"

𝘍𝘰𝘰𝘭𝘪𝘴𝘩:
"𝘮𝘺 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘭, 𝘪𝘮 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴"

𝘚𝘤𝘩𝘭𝘢𝘵𝘵:
" 𝘪 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵, 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘤𝘦𝘴𝘴"

𝘗𝘶𝘯𝘻:
"𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘪 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴, 𝘸𝘦'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯.. 𝘋𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴"

𝘒𝘢𝘳𝘭:
"𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘸𝘰𝘳𝘳𝘺, 𝘴𝘶𝘨𝘢𝘳. 𝘐 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘦"

𝘊𝘢𝘭𝘭𝘢𝘩𝘢𝘯:
"..."
[𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞]

𝘈𝘭𝘺𝘴𝘴𝘢:
"𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵𝘺, 𝘺𝘰𝘶'𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦!"

𝘗𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦:
"𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘣𝘰𝘥𝘺'𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦, 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘥𝘦𝘢𝘳?"

•{just a reminder, some yanderes may need some time to process and some might process immediately then there are those you think are normal but trust me, they are anything but normal}•

𝐈𝐍𝐂𝐎𝐆𝐍𝐈𝐓𝐎Where stories live. Discover now