*6*

11.2K 338 1
                                    

HİSLER

5 AY SONRA

Zaman denen kavram çok çabuk geçiyordu.

Herşey değişmişti karakolda ki hemşireliği mi hastanede başlamıştım karakola gelen doktor hemşire istememişti zaten bende oraya planlı şekilde girdiğim için geri görev yerim Van devlet hastanesi olmuştu buraya 5 ayda alışmıştım

Hayatım eskisi kadar aksiyonlu geçmiyordu.

Mert Kara'dan kurtulmuştum kendisi askerlerle girdiği çatışmada ölmüştü

Daha ne ihanetleri çıkmıştı ortaya böyle bir insan olduğunu anlamadığım için kendime çok kızıyordum Bahar'ıma onu anlatamazdım her ne kadar babası olsada.

Çok güzel günler bizi bekliyordu Bahar'ım çok hareketli bir bebekti 8 aylık olmuştu çok neşeli herkese kendini sevdiriyordu. Benim kopyamdı dış görünüş olarak hiç Mert'e benzemiyordu benim gibi yeşil gözleri sarı dalgalı saçlara sahipti.

"Aylin gel kızım otur biraz yormuştur seni cimcime"

Komşularımla tanışma fırsatım olmuştu bugün de bana kahve içmeye gelmişlerdi bende o sırada Bahar'ı uyutmaya çalışıyordum

"Yasemin teyze çok teşekkür ederim buraya geldiğimden beri bana çok yardımcı oldun olmayan annem oldun bana annem bile yapmazdı senin bana yaptığını"

"Aylin güzel kızım annen olamam belki ama beni teyzen olarak görebilirsin."

"Tekrardan herşey için teşekkür ederim Yasemin teyzem"

"Ah be kızım senin gibiler kaldı mı ki şimdiki gençleri biliyorsun ama sen çok güçlüsün"

Yasemin teyzenin bu lafı bana birini hatırlatmıştı. Serdar yüzbaşıyı onu en son 5 ay önce görmüştüm birdaha da görmedim

"Ben kalkayım Ali amcan gelmiştir çoktan eve"

"Ali amcama çok selamlarımı ilet yasemin teyzem"

"Aleykümselam kızım"

Yesimin teyzeyi geçirdikten sonra Bahar'a bakmak için odaya girdim mışıl mışıl uyuyordu.

"Annem güzel yavrum sen büyüyorsun biliyorum bana birgün babanı sorucaksın bu senin en büyük hakkın ama öyle bir adamın kızı olduğun için senden özür diliyorum sen aileni seçemiyorsun ama ben eşimi çocuklarımın babasını seçebiliyordum böyle bir babaya sahip olduğun için senden binlerce kez özür dilerim prensesim"

Anlına bir öpücük kondurup çıkmıştım odasından herşeyin bir telafisi vardı ama bunun nasıl bir telafisi vardı bilmiyorum kızıma hem anne hem baba olmaya çalışacaktım ama tam anlamıyla bir babanın yerini tutamazdım.

∆∆∆

SERDAR YÜZBAŞI'DAN

"Komutanım bu sessizlik hiç iyi değil"

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin