9.

371 24 8
                                    

Miután mindegyikünk beleegyezett Ricsi, aki kiharcolta magának, hogy ő kezdhessen megpörgette az üveget. A flakon Luna előtt állt meg.

- Na, Lulu felelsz vagy mersz?

- Corteztől se szeretem a Lulut. - felelte Luna szemforgatás kíséretében.

Végül csak vállat vont, majd látszólag elgondolkodott, és felelés mellett döntött.

- Jóvan' Lulu - válaszolta a raszta hanyagul. - Akkor mond el, hogy lettél Luna?

Na és itt indultak be a találgatások.

- Szerintem egy szigeten történt, pl. Hawai és az ott élő törzsek választották.- tippelte Zsolti.

Az említett lány felnevetett a feltételezéstől, majd testvérére pillantott.

- Hogy is volt Ádi? - kérdezett vissza jókedvvel a hangjában.

- Mi ez a becenév? - vonta fel egyik szemöldökét. - Tudod én se szeretek mindent. Ahogy te a Lulut. - magyarázta.

- Jó bocsi. - mosolygott.

- Na, no para. - legyintett. - Van két latin-amerikai haverunk, ők adták a Cortezt és Lunát, hogy ne lógjunk ki.

- Valahogy így. - helyeselt Luna. - Bár az elején Alba-t akarták adni, de az nem tetszett. Így ránéztek a naptárra és mivel hétfő volt, ami spanyolul Lunes. Ebből lett a Luna. - tette hozzá.

- Ezt kissé, máshogy képzeltem el. - jegyezte meg Kinga.

- Igen hol marad a sziget? - érdeklődött szórakozottan Vilma.

- Inkább játsszunk. - röhögött Luna majd az üveget megpörgette.

Dave előtt állt meg, akinek szemei felcsillantak, hogy középpontba lesz.

- Felelsz vagy mersz?

- Merek. - ejtett egy magabiztos mosolyt.

Fekete hajú lány ördögien elvigyorodott.

- 2 napig nem posztolhatsz semmit.- hozta meg az ítéletet. - Benne vagy?

Dave arcáról leolvadt a magabiztosság . Hát biztos nem bírná ki. Mióta itt vagyok csak tesin láttam, elektronika mentesen.

- Inkább iszok. - döntötte el.

- Induljon be a buli. - tapsikolt Zsolti.

Ricsi segítőkészen felállt és töltött egy pohár alkoholt a kütyü mániásnak, amit átnyújtott neki. Dave egy grimasz kíséretében elfogadta majd erőt vett magán és legyűrte.

- Fuh ez rossz volt! - adta vissza poharat Ricsinek.

- Ne legyél már gyenge. - szidta meg Viki gúnnyal a hangjába

Egy káromkodást elfojtottam a punk felé,hiszen nem bírhatja a piát mindenki úgy mint ő. Szerencsére senki se figyelt rám.Közben Ricsi visszaült és folytattuk a játékot. A következő kiválasztott Zsolti lett.Szemeiben tűz égett fel a lelkesedéstől.

- Felelsz vagy mersz?- kérdezte Dave a haverjától.

- Merek ez nem kérdés!

- Ültesd bele az öledbe Vilmát. - vigyorodott el ördögien.

Zsolti válasza az volt, hogy  kitöltött magának egy pohár italt amit elfogyasztott majd visszaült helyére.

Vilma pedig fejbe csapta Dave-t, aki fájdalmasan fel jajgatott.

- Engem mégegyszer ne keverj bele hülyeségeidbe! - szögezte le.

- Igenis. - bólogatott szófogadóan, miközben szalutált egyet.

Hírnév után (SzJG ff) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang