נ.מ. ביאנה
הלכתי לי בחדר המועדון וחשבתי, ופתאום שמעתי דיבורים מחדר המדריכה של אנבת'. הייתי די בטוחה שרק היא שם, אז לשמוע שגם טאם ולין פתאום שם... הייתי חייבת לבדוק את זה. התפוגגתי ועליתי בשקט במדרגות, עד שהגעתי לחדר המדריכה של אנבת'. לנגד עיניי ניקו פשוט הופיע מתוך צל השולחן של אנבת'!
"הו, היי ניקו" אנבת' חייכה אל ניקו, כאילו זה משהו רגיל שהוא פשוט מופיע משום מקום!
"היי" ניקו ענה.
"מ- מ- מה- מה אתם?" שאלתי בהלם. הפסקתי להתפוגג והבטתי בהם בהלם. מבט עבר בין אנבת' וניקו, ולפתע הם היו מולי. הם קשרו אותי והכניסו אותי לתוך חדר סודי בחדר המדריכה של אנבת, קשרו אותי לכיסא והניחו אותי באמצע החדר.
"זה באמת הכרחי לעשות את כל זה?" שמעתי את לין לוחשת.
"הממ? או, אל תדאגי, לא נעשה לה כלום. היא כאן רק כדי שהיא לא תגלה לאחרים" אנבת' הרגיעה את לין.
"תוודאי שאין לה גבישי זינוק ומאתרים" ניקו אמר. אוי לא. אם הם ייקחו את גבישי הזינוק והמאתר שלי באמת לא תהיה לי שום דרך לצאת מכאן! הם התקרבו אליי ואחרי כמה שניות מצאו את שני גבישי הזינוק והמאתר שלי.
"זה גביש זינוק לאוורגלן, ובנוגע לגביש הזינוק השני... אני לא בטוח לגביו..." טאם בחן את מה שלקחו ממני. גביש הזינוק השני, שטאם דיבר עליו, היה גביש זינוק שנתנה לנו המועצה, שיביא אותנו לאיטרנליה, כי הם לא רצו לסבך אותנו יותר מדי עם המאתר.
"רגע! השרשרת!" מייד ידעתי שלין מתכוונת לשרשרת האיתור שעל צווארי. רק עכשיו שמתי לב שטאם ולין הורידו את השרשראות החדשות שלהם. הם הורידו את השרשרת שלי. רק באותו הרגע קלטתי שזהו זה, אני כנראה באמת אהיה תקועה כאן.
"שימו את השרשרת ביער, ואת המאתר וגבישי הזינוק צריך להעביר לכירון, אם התוכנית להסכם עם האלפים עדיין רלוונטית" אנבת' אמרה. כירון? הוא כנראה המנהיג שלהם. רגע, הסכם עם האלפים? אז הם לא רצו לפתוח במלחמה או משהו?
"רגע..? הסכם שלום עם האלפים? אז אתם לא מתכננים לפתוח במלחמה?" שאלתי בגמגום.
"כמובן שלא! אנחנו רק רוצים שלא יטרידו אותנו!" אנבת משכה בכתפיה. נשמתי לרווחה. לפתע נשמעה דפיקה איפשהו. פתאום הם כולם הרצינו ועמדו בתנוחות משונות.
"שלום" פרסי הופיע משול מקום, ופניו הרצינו כשראה אותי. הם כולם הלכו להתלחשש איתו, רק לין נשארה לידי.
"טוב... אז, אני מניחה שיש לי הרבה להסביר, האא...?" היא חייכה בעצב.
YOU ARE READING
סודותיו של וולדמורט
Fantasíaיש לוולדמורט שלושה נכדים מהחצויים, פרסי, ג'ייסון ותאליה. הארי מגלה קשיים בהתחברות לחבורה המוזרה, וחושד בהם על כל דבר קטן. בנוסף, שבעה אנשים נוספים מצטרפים אליהם להוגוורטס. אחרי גיבורי האולימפוס, לא כולל גורלו של אפולו (ספר גרועע!) אחרי הספר השישי של...