Коли я прокинувся то усвідомив що знаходжусь у якійсь будівлі. Піднявши голову побачив навколо себе багато ліжок які стояли довгими рядами, і подекуди на них лежали інші люди, а коло них метушилися жіночки з білими фартушками. Раптом до мене підійшла одна із них. На відміну від інших вона була доволі тонкою, і мала світле волосся.
- Лежіть, Лежіть вам не можна поки що вставати. - вона мала трохи писклявий голос.
Перевіривши чи я в своєму розумі, чую, і маю рефлекси. - зробила висновок.
- Ви в порядку, вас відпустять через півгодини. До вас прийшли ваші друзі, ви хочете їх бачити?
- Так так звичайно бажаю.
Вона пішла та незабаром повернулася з Треа і Аландом.
- Я вас залишу. - пискнула лікарка та пішла геть.
- Еее... ну як ти? - Трохи сумно спитав Аланд що було для мене незвично, оскільки він зазвичай був смішний та веселий.
- Ну впринципі добре. Та жінка сказала що через годину вже додому піду
Трохи помовчавши я спитав.
- А скільки я проспав, і яка зараз пора дня?
- Ти спав лише один день, і скоро обід. - на відміну від Аланда Треа виглядала більш щасливою, можливо вона просто не хотіла мене якось засмучувати.
- До речі а де... - я не вспів договорити як мене перебив Аланд.
- Вона все ще на тебе сердиться тому не прийшла, і говорить що готувати будеш ти собі сам. - він протараторив це так швидко що я не образу все зрозумів.
Тут Треа знову подала голос.
- Тебе напевно цікавить що трапилось тоді у лісі?
- Звичайно.
- Це була одна з божевільних.
- Божевільних? Хто це такі?
- Я бачу ти взагалі нічого про магію не знаєш. - голос став трохи сумнішим - значить дивись - вона сіла на край ліжка Аланд зробив те саме - безмежну кількість магії мають лише боги. Всі інші мають лиш визначену та не надту велику кількість. Її звичайно можна трохи збільшити, але це рідко практикують. Так от, якщо витратити все то в тебе не залишится сельмагі* і ти помреш, а тіло буде далі ходити по світу.
- Але як тоді люди стають чалкунами і живуть так довго якщо використовування магії їх вбиває?
- Це важко пояснити, якщо коротко то вони її забирають в інших створінь.
- Доообренько - мене цей факт трохи налякав.
В цей момент прибігла та сама лікарка.
- Вибачте але зараз ви маєте іти, приходьте пізніше.
- Добре, пішли Треа, - Аланд швидко пішов до виходу
Треа обійняла мене на прощання і сказала.
- До зустрічі!
І вони пішли на вихід. А я залишився сам на сам з тою жінкою. Вона ще раз оглянула мене та сказала що я можу іти.
Я вийшов з будівлі і зрозумівши де я зараз, пішов до будинку де ми жили.
Там нікого не було, тому я пішов гуляти навколо. А ввечері прийшов назад де всі вже сиділи і вечеряли. Я зрозумів що на їжу розраховувати не варто тому просто пішов спати голодний.
Ми всі лежали і пробували заснути. Навулиці вітер шугав між гілок і свистів в димарі. Я повільно заснув.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Герой Сонця та Місяця
FantasyІсторія розповідає нам про хлопця який, за древнім пророцтвом має побороти темряву яка хоче захопити світ. Для цього йому потрібно зібрати команду. І вирушити на гору де живуть боги сонця та місяця. Там вони всі пройдуть випробування і врятують світ...