21~ (2) Sen İstemeden

130 13 46
                                    

Seungmin

"Chan!"

Koşarak mutfağa gittim ve yanan yemeğin altını kapattım.

"Uff... Yine beceremedim!"

"En iyisi yemekleri ben yapayım yoksa yemekler yana yana bitecek!"

"Haklısın, yoksa aç kalacağız.."

"Sen git ellerini yıka. Bende burayı toplayayım."

"Peki."

O mutfaktan ayrılınca mutfağı topladım. Bulaşıkları makineye atıp işi bitirdim.

Chan hâlâ inmemişti. Merak ettiğim için üst kata çıktım. Yatak odamıza girince kapı arkamdan kapandı. Arkamı dönemeden Chan beni kapıya yaslayıp öpmeye başlamıştı.

Yine uslu davranmadığı için gülümsedim. Kollarımı gevşekçe omzuna dolayıp üstüne gittim. Ellerini duvardan ayırıp kalçama indirdi ve sertçe sıkmaya başladı.

Bu kadar yeter diye düşünüp dudaklarımızı ayırdım. Ben yettiğini düşünürken o bana istekle ve ihtiyaçla bakıyordu.

"Çok yılışıksın Chan~"

"Yarın çocuklar gelecek, biliyorsun. Şimdiden yanaşıyorum."

"Seni anlıyorum ama olmaz."

"Hadi amaa~"

Bana yalvaran bakışlarına güldüm ve başımı olumsuz anlamda salladım.

Kendimi yatağa atıp ellerimi arkama yaslayarak oturdum. Chan'sa yanıma gelip aralık olan bacaklarımın ortasına girip başını karnıma koymuştu.

Bir süre o şekilde durduk. Sonrasında Chan dizlerinin üstüne çıkıp başını göğsüme yasladı ve kollarını belime sardı.

İstediğini anlayıp yavaşça ona sürtündüm. Ama yinede istemediğimden (bu nasil bu cumle aq) onu yavaşça kenara itip ayağa kalktım. Kapıdan çıkmadan önce bana mutsuzca bakan gözlerine baktım.

"Git işini banyoda hallet. Sonra aşağı gel bir şeyler yapalım."

Salona inip onu bekledim. Gelince benden en uzak olan tekli koltuğa oturdu ve kollarını önünde birleştirdi. Attığı tripe kahkaha attım ve oturduğum yerden kalkıp yanına gittim. Kucağına yerleşip ellerimi kasıklarına koydum.

Yavaş yavaş sürtünmeye başladım. Kendini belli eden erkekliğine sürtünüyordum.

En son o gün sevişmiştik. Sadece bir kere. Daha sonra hiç istememiştim. Hâlâ da istemiyordum. O bebek bana tramva bırakmıştı.

Chan'ın elleri yavaş yavaş kalçama inerken kendimi daha sert sürtmeye başladım. Kalçamı sıkmaya başlayınca üstünde zıplamaya başladım. İkimizde inlerken ben kucak dansı yapmaya başlamıştım.

(CRINGELIKTEN OLUYORUM SU AN (not: bunlari cook sonradan yaziyorum))

Bir süre daha o şekilde ilerledik. Benim istemediğimi biliyordu bu yüzden yavaş yavaş durdu. Bende durup kucağındayken ona sarıldım.

Kulağıma şarkı mırıldanmadan önce bir şey söyledi.

"Sen istemeden sana bir şey yapmayacağım Min"

~~~

Ne Soft ne Smut

Smuta yakındı evet-

Ben Kaos1'de hani bir spoiler vermiştim ya

Seungmin şizofren olucak

Onu değiştiriyorum

Jisung olucak. Ehegehdgdjdb

Bu arada,

Size Seung'un yaptığı o buyuk hatayi soylimmi??

Nopee

Ama duramiyorum yerimde o bolum icin

bölümler*

SİZU MERAKLANDİRMAK SJSHDJDHDJD

Spoii istemeyen okumasin:

jisung olmeyi denicek şizofren olunca

Nys

Yarin lanet olasi okul var

Bu yuzden kisa oldu ama okuldan donunce daha uzun yazicam

nys nys

ASİRİ MUTSUZUM SEREFSİZİN TEKİ ARKLARİMİ ELİMDEN ALMAYA CALİSYO SÖYLEMİŞTİM

NYS NYS NYSSS

O zmana grsrz bu arada taslakta bir angst var yayinlasammi yayinlamasammi bilemedimm

Her neyseee iyi geceler

<'3

Not: He bu arada, kontrol etmedim

Not2: Ayri kitap yazacaktim etiket almiyo yayinlayamiyorum amk

Kaos.. [ChanMin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin