"Küçük Omega"

16.7K 1.4K 466
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

[Yetişkin içerik!]

*

Sıcak, ıslak ve zevk...

Tenimin cayır cayır yandığını hissediyorum. Ter damlalarım şakaklarımdan, yanaklarıma doğru süzülüyor, çıplak uyluklara sürtünen bacaklarım, dokunma arzusuyla karıncalanıyordu.

Siktir, kendimi aşırı azmış hissediyorudum.

"B-Bay Kim" dedim soluk soluğa. Bileklerime saran soğuk elleri kendi sıcaklığıma davet ediyor, ateşimin biraz bile olsa sönmesini istiyordum. Kasıklarım cehennem sıcaklığını aratmayacak derece yandığından, sönmek adına iniltiler fısıldıyordum dudaklarımın arasından.

"Ne istiyorsun?" diyip bileklerimde ki baskıyı biraz arttırdığında , acıyla yüzümü buruşturdum. Belim biraz daha gerilmiş, kalçamı daha sert oturtmuştum yatağa.

"Dokunun" dedim bacaklarımı onun uyluklarına sürterek. Tüylerim anında diken diken oldu. Çıplaklığı, bedenimi daha çok kavuruyordu.

"Biraz daha açık ol küçük Omega!" dediğinde nemli nefeslerini kulağım ve boyun girintimde hissediyordum. Dudakları her hareket ettiğinde, kulak altıma temas ediyordu.

"Ellerinizi ve bedeninizi vücudumda istiyorum" dediğim de kalçamı yataktan ayırıp, kasıklarımızı çarpıştırdım. Birbirine temas eden üyelerimiz, bir kıvılcım misali bizi yaktığında dudaklarımın arasından, küçük bir inilti çıktı.

"Arsız bir omegasın" dediğinde, bu kez dudaklarını boynuma bastırıyordu. Dilinin ufak hareketi, ıslaklığını boynuma bırakıyor, nemli bir solukla yalıyordu beyaz tenimi.

"Öyle derler" dedim fısıldar bir tonda. Daha sonra bacaklarımı onun çıplak uyluklarına sürtmeye devam ettim. Bay Kim ise, boşta olan elini belime yerleştirip, kalçamı yatağa sabitledi.

Soluğum kesildi.

"Öğretmenine bunları demeye utanmıyor musun küçük omega?" dediğinde, belimde ki elini hareket ettirip, tişört altından karın hizamdan göğüs hizama kadar sürttü. Elinin soğuk hissiyatı, cayır cayır yanan tenimi biraz daha kavurmuştu.

"Öğrencinize böyle dokunmaya utanmıyor musunuz hocam?" diye onun dilinden konuştuğumda, ufak bir kıkırtı duydum. Ukala kıkırtısı bir an gözlerimde canlandı. Ve o an dedim ki keşke onu görebilseydim ve esmer tenine bıraktığım izleri tek tek izleyebilseydim.

"Yaramaz öğrencilerime ne yaptığımı biliyor musun?" diyip parmaklarını göğüs ucumda gezdirdiğinde, içli bir soluk bıraktım. Tavanla olan bakışmam hala sürüyordu fakat dokunuşları, oldukça görünür hissettiriyordu kendisini.

The Invisible Man / Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin