Bölüm Şarkısı:
~WowSınırı tam geçememiştiniz ama olsun. Çok uzamasın aralar! Wow!
BTOB'u özlemişim😢🐨🍃
DuruAraba durduğu gibi çantamda beraber dışarı çıktım. Etrafıma hızlı hızlı bakıp Han'ı aradım.
"Duru."
Duyduğum sesle saniyesinde arkamı dönmüştüm. Bir dakika, gözlerim niye doluyor?
Hızlıca arabanın etrafında dolaşıp Han'a doğru koştum. "Hannyy-!"
Tam boynuna atlayacağım sırada önüme geçen şey de neydi? Zar zor kafamı kaldırıp Tuna abiye sonra da önümdeki koluna baktım. "Napıyon lan?" dedim biraz önceki tatlı sesimin aksine.
Etrafına baktı. Kolunu yavaşça çekti. "Dışarıda böyle davranamazsınız."
"Siktir et-" bize tuhaf tuhaf bakarak kollarını açmış Hany'me tekrar sarılacakken havalandım. "Lan!"
Tuna abi bu seferde belimden tutup geri çekmişti beni. Ayaklarım yere değdiğinde ona sinirle baktım. "Eğer arkadaşınızın erkek olduğunu söyleseydiniz fazladan maske de getirirdim."
Kaşlarımı çattım. "Bu kimseyi ilgilendirmez."
"Eğer biri yüzünüzü görürse çok iğrenç haberlerle karşılaşabilirsiniz." dedi sakince.
Dişlerimi sıktım. "Umrumda değil. Herkes benden bir şey saklarken neden aileye uygun(!) bir kız olayım ki?"
Önümde duran elini sertçe itti- Hayvan! "Lan bıraksana! Ben olsam seninle olan yakınlığımla ilgili haberler çıkarırım!"
Gözlerini kırpıştıran Han'a baktım. "Ben gideyim mi?"
Kaşlarımı çattım. "Geç arabaya!" dedim pes ederek. Gözlerini irileştirip kollarını bedenine sardı.
Ama dediğimi yaparak, benden uzakta yürüye yürüye, arabanın arka kapısını açtı ve içeri girdi. Sinirle Tuna abiye bakıp dirseğimi karnına geçirdim.
Yüzünü buruşturup benden uzaklaşırken "Bir daha arkadaşlarımla arama girme." diye tısladım.
Sinirle arabaya binip kapıyı sertçe kapattım. Arkamı döndüğüm gibi kocaman gülümseyip Hany'ye sarıldım. "Seni özledim!"
O da kollarını bana sararken "Hiç öyle gözükmüyordu ama." diye söylendi.
Kaşlarımı çatıp sırtına vurdum. İnleyip "Ne var!" diye cırladı. Kulağım..
"Ben senin için taa Adana'dan geliyorum senin yaptığına bak."
Dudağımı sarkıttım. Tuna abi arabaya binmişti. "Ben bir şey yapmadım ki."
Omuz silkti. Kafamı boynuna gömdüm. "Hany!"
"Duruğğ!"
İkimizde ağlamaya başlayıp daha sıkı sarıldığımızda Tuna abinin arkasına döndüğünü hissetmiştim. "Çok özledim!"
"Ben daha çok özledim!"
"Kimse benim kadar özleyemez!"
"Adana'yı bırakıp geldim, aloo!" loser Duru..
Cevap veremediğim için daha sıkı sarıldım ona. Kemiklerin kırılabilir, sıkıntı yok.
Boğaz temizleme sesine aldırmadık. Bir daha boğazını temizledi Tuna abi. Göz devirdim. "Şimdi nereye gidiyoruz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNET'TE MİYİM?
Чиклит"Ülllker çikolatalı gofret sevmeyen var mı?!" ••• Adana'da doğup büyüdükten sonra bir anda kendimi o ünlü Ülker ailesinin ortasında bulmam bir dertken hayatıma dahil olan erkeklerin sayısı beni korkutmaya başlamıştı. Ben! Her gece evden gizlice kaç...