Miasto Republiki

36 0 0
                                    


Miasto Republiki to stolica Zjednoczonej Republiki Narodów oraz największe i najnowocześniejsze miasto na świecie z populacją liczącą kilku milionów. Położone na wybrzeżu Zatoki Yue miasto zostało założone przez Władcę Ognia Zuko i Avatara Aanga po zakończeniu wojny stuletniej jako schronienie dla imigrantów ze wszystkich czterech narodów; powstało ono na skromnych fundamentach Miasta Rybożurawia na terytoriach dawnych kolonii Narodu Ognia. Jako nowoczesne centrum miejskie Miasto Republiki szczyci się pejzażem pełnym wieżowców oraz szerokim wykorzystaniem automobili, motocyklów i sterowców.W Mieście Republiki znajduje się wiele ikonicznych zabytków. Należą do nich Pomnik Avatara Aanga w Zatoce Yue, wielki park miejski, duża liczba mostów wiszących oraz drapacze chmur. Departament policji wykorzystuje magię metalu w codziennych obowiązkach egzekwowania prawa. Najpopularniejszym sportem miasta są walki magiczne.Miasto Republiki było miejscem niebezpiecznych przestępstw oraz niepokojów społecznych, a za czasów Avatar Korry wydarzyło się tam kilka ważnych wydarzeń, takich jak rewolucja antymagiczna rozpoczęta przez Równościowców, atak Mrocznego Avatara, który stworzył ostoję duchów w środku miasta, a także inwazja Imperium Ziemi, która zniszczyła tereny ostoi oraz pejzaż miejski stolicy, ale także spowodowała otworzenie nowego portalu duchów na zgliszczach dzielnicy śródmiejskiej.

Komiksy i Fanarty z Avatar:Legenda Aanga i KorryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz