1'

1.2K 31 8
                                    

Selammm...

Angst bir fic ile sizlerleyim.

İlk kez angst yazacağım ve yazarken muhtemelen çok ağlayacağım 🥺

❕Bu bölüm smut var❕

'❕' işaretinden sonra başlıyor!!!

Bölüm Şarkısı: MaNga - Dursun Zaman

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

Jungkook'un Ağzından

"Bay Kim?"diye kapısını tıklattım patronumun.

"Gel Jungkook."deyince içeri girdim.Arkası bana dönük bir şekilde duruyordu.

"İstediğiniz dosyaları getirdim.İstediğiniz başka bir şey var mı?"dedim masasına yaklaşarak.

"Kahve getir."

"Tamam efendim."diyerek dosyaları masaya koydum.Masadaki boş bardağı almak için sandalyenin yanına gittim.Bardağa uzanacakken birden arkasını döndü.

Bacakları bacaklarıma hızlı dönmesinin de etkisiyle sertçe çarpınca Bay Kim'in üzerine düştüm.Bay Kim de refleksle belimden tutup yere kapaklanmamı engelledi.

Elleri olduğu yeri okşamaya başlarken belimdeki kollarını daha da sıkılaştırdı.

Ağzım şokla açılırken gözlerine baktım.Göz göze gelince Bay Kim'in beni bitirecekmiş gibi hissettiren bakışlarıyla hızla göz temasımızı kopardım.

Ellerimi bir anlık refleks ile Bay Kim'in omuzlarına koyduğumu bile yeni fark etmiştim.

Fark eder etmez Bay Kim'in omzumdan destek alarak kendimi geriye itip kalkmaya çalıştım ama Bay Kim'in belimdeki kolları bunu engellemişti.

Nihayet belimi saran kollarını belimden çekerek iki yanına aldığında hızla kalktım.

"Boş bardağı alacaktım.Özür dilerim."deyip önünde hafif eğilip bardağa uzandım.

Bardağı elime alıp kendime çekerken Bay Kim birden bileğimden tuttu.Beni sanki hiç yakın değilmişiz gibi kendine çekti.

Kulağıma doğru yaklaşıp

"Bu seferki daha sert bir kahve olsun."dedi.

Bunu söyledikten sonra hemen bileğimi salmadı.

Ne yapıyor bu adam Tanrı aşkına!Beni niye bırakmadı ki?

Derin bir nefes sesi duyunca kolumu bırakması için kendime çektim.

"Nasıl isterseniz."deyip odadan çıkacakken

"Jungkook."dedi.

"Belin çok inceymiş.Niye sürekli bol bol şeyler giyiniyorsun ki sen?"diye sordu.

"Dışarda böyle giyinmediğime emin olabilirsiniz Bay Kim."dedim.Eğilip odadan çıktım.

Çattık ya!

Tiger Lily Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin