Soobin ile her zaman görüştüğüm yere gittim. Geldiğimde ağaca yaslanmıştı ve düşünceli görünüyordu.
"Selam"
Elimi salladım ve koşarak ona sarıldım. elleri ile belimi kavradı ve o da bana sarıldı.
Berber yere uzandık. birden soobin konuşmaya başladı.
"Kai. "
"hm"
"özür dilerim. "
Ona anlamaz gözlerle baktım.
"1 hafta içinde buradan ayrılıyorum. "
Ne dediğini anlayınca Ağlamaya başladım. görmesin diye arkamı döndüm beni bırakıp gidecek miydi?
Soobin ben dönünce saçlarımı okşadı.
"Kai lütfen ağlama"
Göz yaşlarımı elimle sildim ve ona döndüm. Sahte bir gülümseme ile
"Senin için mutluyum Soobin"
Soobin bunu demem üzerine bana sıkıca sarıldı.
Ve konuşmaya başladı.
"özür dilerim Kai seni seviyorum amacım seni burada tek başına bırakmak değil. lütfen benden nefret etme. "
Omzumda bir ıslaklık hissettim. o ağlıyor muydu.
Ellerimle saçlarını okşadı.
"O zaman sen gidene kadar berber vakit geçirelim. Ağlamanı istemiyorum."
Başını salladı.
Göz yaşlarını sildi hala akmasın rağmen...
Güneşin batmaya başladığını gördük geçe kalmamak için evlere doğru ilerledik.
Eve geldiğimde odama koştum,
kapıyı kapattım.Ağlamaya başladım. Onun yanındayken üzülmesin diye sakladığım göz yaşlarımı akıttım.
Sevdiğiniz birine veda etmek gerçekten zordu ama en zoru da onu bir daha göremeyecek olmak, konuşamayacak olmaktı. onu özleyecektim. Şehire gidenler buralara tekrar gelemezdi. Köydekilerinde gelme imkanı yoktu buralarda araba bile yoktu daha. olan arabalarda eskiydi o kadar yolu gitmesi zordu . Bu bir daha görüşemeyeceğimiz anlamına mı geliyordu?Yatağıma yattım ve tavanı izlemeye başladım.
Sabah
dolabımdaki en güzel giysileri aramaya başladım. Ve bana amcamın getirdiği kıyafete gözüm takıldı. gerçekten hoş bir kıyafetti yanıma bir miktar para aldım. Umarım param yeterdi.
"Kai gözlerimi açabilirmiyim artık"
"Hayır gelicez şimdi"
Biraz daha yürüdük.
"Açabilirsin. "
Soobin gözlerini açtığında gülümsedi.
"bizim fotoğrafımız olsun istedim. "
Fotoraf çekilecek alana geldik pek güzel bir yer değildi ama önemli olan bu anlarımızı ölümsüzleştirmekti.
Fotoğrafçı doğal olun birbirinize bakın gülüşün gibi şeyler söyledi.
Biz dedikleri şeyleri yapmaya çalışırken beklenmedik bir anda çekti.
Fotorafı elline aldı ve salladı.
Umarım güzel çıkmışımdır çünkü hazırlıksız yakalandım.Fotorafı bize verdi.
Fotorafı beğenmiştik. Fotoğrafçı isimlerimizi sordu ve arkasına
7 Haziran 1935
Soobin ve kai
Fotorafı aldım. Bu şüphesiz hayatımın en mutlu anlarından biriydi.