Çınar'ı evine bırakan Görkem sinirle gaza basarken sokakta lastikleri yakan patinaj sesi yankılanmıştı. Dişlerini sıkan genç "Sikeyim ben böyle işi! Akşamdan beri milli yapmaya çalıştığımız lavuk ılık çıktı iyi mi?" derken sert bir şekilde vurdu direksiyona.
Adem "Bütün günümüzü böyle biri için harcadığımıza inanamıyorum. Şaka gibi" dedi arabayı kullanan arkadaşına bakarken.
"Harbiden şaka gibi. Bir de bunun yüzünden Leyla'ya da rezil olduk" diyerek lafa girdi arka koltukta oturan Polat.
Araba Polat'ı bırakmak için dururken "Abi hepsini boşverin. Yarın sorduklarında Remzi abiyle, Yavuz abiye ne diyeceğiz biz? Adama, senin oğlun kadınlar öpmeye kalkınca kusan, kadınlardan hoşlanmayan ibnenin teki mi diyeceğiz şimdi?" diye sordu Adem oflayarak.
Görkem kaşlarını çatarken "Saçmalama oğlum böyle şey söylenir mi? Adam öğrenirse kalpten gider" dedi.
Polat evinin önünde duran arabanın kapısını açtıktan sonra bir an için inmekten vazgeçerek "Yarın başımıza ekşiyecekler ne yaptınız diye. Ne diyeceğiz o zaman?" diyerek baktı ön koltukta oturan arkadaşlarına.
Adem "Abi söyleyelim gerçeği olsun bitsin. Biz düşüneceğimize ailesi düşünsün onunla ne yapacaklarını. Niye takıyorsunuz ki bu kadar?" dedi iç çekerek.
"Olmaz öyle şey. Tepede duymadınız mı ne dedi?"
"Ne yani şimdi saklayalım mı diyorsun bunu babasından? Of Allah'ım kafayı yiyeceğim gece gece. Nerden sardık bu belayı başımıza!" diyerek sessizliği bozan kişi Adem olmuştu.
Görkem "Babasına bir şey söylemedi deriz olur biter! Sonra da oğlunu çeker adam olmasını, bu ılık ılık hareketleri bırakmasını söyleriz. Ne bileyim işte biraz da gözünü korkuturuz. Hatta siz hiç karışmayın. Ben o lavuğu yola sokmasını bilirim!" dedi.
Diğer iki arkadaşı bu fikre sıcak bakmışlardı. Hem ailesiyle sorun yaşamayacaktı. Hem de yol yakınken geri dönecekti Çınar, onlara göre çarpık ve saçma olan bu düşüncelerden.
Görkem arkadaşlarını evlerine bıraktıktan sonra kendi yaşadığı evin önüne park etmişti arabasını. Onun gay olduğu düşüncesi bir türlü çıkmıyordu aklından. Mahallede bir kaç kere karşılaştıklarında onunla konuşurken ne kadar tatlı güldüğü hayaliyle doldu zihni. Yüzünün ve bakışlarının ne kadar güzel olduğu geçti aklından.
Arabasının kapısını açarken "Siktir oğlum kendine gel! Bizim lavuklar bu düşündüklerimi öğrenirse insan içine çıkamam. Beynimi sikeyim! Erkek adam ılık biriyle tövbe tövbe!.."
Eve girdiğinde herkes yatmıştı. Odasına girip kendisini yatağa attı. Ama onun gay olduğunu öğrenmesi, aklına olur olmaz düşüncelerin yerleşmesine sebep olurken uzun süre gözüne uyku girmedi. Yatakta bir sağa bir sola dönerken, bu zihnini ele geçiren düşünceler yüzünden kendi kendine kızmaya başlamıştı. Başının altındaki yastığı çekip yüzüne sinirle bastırdı bir an önce uyumak için.
......
Sabah olduğunda babası bankaya gideceğini ve evden geç çıkacağını söylemişti Görkem'e. Bu yüzden dükkana gitmek için arabasına tek başına binmişti. Evinin olduğu sokaktan ana caddeye çıkarken, sırtında çantayla otobüs durağına doğru giden Çınar'ı görmüştü. Heyecanla yanında durup ona bakarken "Gel atayım seni okula kadar!" diye seslendi arabanın camını açarak. Sonra yine kendi kendine kızdı onu görünce niye bu kadar heyecan yaptığı için bir an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇINARIN GÖLGESİ //BxB//Final Yaptı
Novela JuvenilÇınar'ın son günlerde içine kapanması ve kimseyle konuşmaması ailesini tedirgin eder. Babası, arkadaşının tavsiyesiyle mahallenin gençlerinden yardım ister. Görkem ve arkadaşları bu teklifi kabul eder ve Çınar'ın ne gibi bir sıkıntısı olduğunu öğren...