Gecenin köründe ıssız bir sokakta ilerliyordum . Karanlık sokağı aydınlatan tek şey yanıp yanmamakta kararsız olan lambaydı . Ben ilerledikçe sokak uzuyordu . Bir an durmayı ve etrafımı inceleyip geldiğim yöne gitme kararı aldım ama yolun sonunda ne olduğunu merak ettiğimi farkettim . Ve durmadan ilerlemeye devam ettim .
Ayağım bana ihanet eder gibi burkuldu . Bir kaç saniye olduğum yerde dursamda ayağıma aldırmadan devam ettim . Yolun sonuna doğru yaklaştığımda iki silüet gördüm .
Gene tek tarafım durmak isterken diğer tarafım ilerlemem için elinden geleni yapıyordu .
Yaklaştıkça silüetler netleşiyordu. Tanıdık gelmeye başladılar bir kaç adım sonra .Ben kim olduklarını algılamaya çalışırken aşık olduğum ses bana seslendi . " Duru nerdesin ? "
Sahi nerdeydim ben ? Issız bi sokakta tanıdık iki silüete yaklaşıyordum , sevdiğim adam bana sesleniyor ve sesi sadece aklımda değil tüm sokakta yankılanıyordu.
Artık kim olduklarını çözebilecek kadar yakındım onlara . Biri aşık olduğum adam diğeri ise onun kardeşiydi . Yüzleri ifadesizdi . Ne mutlu ne korkak nede hüzünlü .
Bora'ya kitlendi gözlerim . Gözünü dahi kırpmıyordu öylece bana bakıyordu. " Duru sana söyleyeceklerim var hadi ama " Ağzını oynatmadan konuşabiliyordu . Ve bu sefer sesi sokakta yankılanmamıştı . Ne söyleyecektiki ?
Onlara doğru bir adım daha atarken burktuğum ayağım acısını tüm bedenime yaydı .Ama aldırmadım , bir kaç saniye sonra Bora'ya doğru bi adım daha attım ve kollarımı boynuna doladım.
Tamamen ona sarılmama izin vermedi ve beni ondan uzaklaştırdı . Kalbim bu hareketine kırılarak geri çekildi . Ve bedeniminde 1 adım geri gitmesini sağladı .
Bora seçemediğim birkaç şey söyledi aslında belkide seçmek istememiştim . Kelimelerin sonuna geldiğinde ağzını açarak " Senin için doğru kişi o " dedi. Bir an Deniz'e döndüm . Çağresizce başını aşşağı yukarı sallıyordu .
Neyi ifade etmiştiki ? Neden denizin benim için doğru kişi olduğunu söylemişti ? aklım almıyordu . Ne demek istediğini anlamıyordum .
Başımdan aşağı su döküldü . Soğuk su ilklerime kadar işledi. Tüm hücrelerimi ele geçiridiğinde bir anda yatakta doğruldum . Saçlarımı gözlerimin önünden çekerek etrafıma baktım . Annem elinde sürahiyle bekliyor Bora ise ayak ucumda oturuyordu .
Annem uyandığımı görünce arkasını döndü ve el sallayarak gitti . Gözlerimi Bora'ya çevirdim . Düşünceli bir hali vardı . Ağzını araladı ama açmasıyla kapaması bir oldu . Ne oldu der gibi bakış atınca " Sana uzun süre önce söylemem gereken birşey vardı . Ama yapamadım "dedi .
Uzun süredir ne diyecek olabilirdi ? Sözünü kesmemek ve devamını merak ettiğimden dolayı kafamı olumlu anlamda salladım .
"Bak ben şunu fark ettim ki senden ... " dedi . Uzun bir soluk aldı . Aldığı soluğu söyleyeceği şeyi ertelemek istercesine yavaşça havaya bıraktı . Gözlerini yumdu ve geri devam etti . " Bunu söylemeyi uzun süredir düşünüyordum . Aslında şuan sadece zaman harcıyorum nasıl söyleyeceğim hakkında bir fikrim yok. Neyse ben senden hiç bi zaman hoşlanmadım "
Kafamdan aşağı kaynar sular döküldü . Sevdiğim adam karşıma geçmiş bana öylece beni hiç bi zaman sevmediğini söylüyordu . Oysa ben ona o kadar aşıkken o bana hiçbir duygu beslememişti . Keşke bunu en başta söyleseydi .
Bora yataktan hafifçe kalktı . Oturduğu yer yavaş yavaş eski haline gelirken oturduğum yatakta onun kapıya yaklaşmasını izledim . Elini kapının kulpuna koyduğu an ağzım benden ayrı başına seslendi ona .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEMİN GÜNEŞİ
ChickLitEğer birini sevecekseniz içinizde usulca sevin. Lakin duygular dışarı çıktığında hırçınlaşabilir... Güneş Söndü, Karakter Karanlıktan Korktu... " Caaaan!!"