serkan ve derya coban... mutlu bir saylangoz cifti tum gunlerini beraber gecirir yapraktan yapraga gecer bahceyi kesfederlerdi
peki ne oldu? bu mutlu anlari nasil bir anda mahvolmustu?
gece vaktiydi serkan saylangoz esine bocek bulmaya gitmisti
onu tum benligiyle seviyor ve ne kadar degerli oldugunu hissettirmek istiyordu hediyeyle ortak bulusma alanlarina geldiginde gorduklerine inanamadi kabuguna cekilip yok olmayi belki de coktan olmus olmayi istedi cok sevgili saylangozunu sumuklu bocekle gormustu servet sayar...
simdiye kadar hic olmadigi ve olamayacagi her seydi derya serkani gorunce her sey icin cok gecti agirca surunerek yaklasmak istedi ama coktan gitmisti arkasinda kalan tek sey ise ona avladigi bocekti.
serkan bir su birikintisnin kenarina geldi dusunmek istiyordu ama icindeki acidan tek bir seyi bile dogru duzgun dusunemiyordu beyni bulanmis kalbi hem durmus hem de yerinden firlayacak gibi hissediyordu kendini su birikintisine atmayi dusundu bu tum duygu karmasasini cozebilirdi ama hareket edecek gucu kendinde bulamadi
kendine cok kizmisti neden kalbinin kirilmasina izin vermisti neden bu kadar cok sevmisti sonra aklina esinin yuzu kabugu geldi
hakliydi da nasil mahrum kalabilirdi bu sevgiden onun gibi bir saylangoz varken her ne kadar sayginligini onurunu cignesede icinde ona karsi olan o sevgisine engel olamiyordu kalp atislari(saylangozlaron kalbi var mi?) kafasindaki dusunceler deryayi dusundukce yavasliyordu o gece nasil gecti bilmiyordu bir sure uyanik kalmisti ama sonra bilincini kaybetmis uyuya kalmisti.
ertesi gece duygularinq engel olamadi bu kadin onurunu cignemeye degmiyordu ama ona olan sevgisi kesinlikle degiyordu ortak bulusma alanina onu gormeye gitti bu sefer yalnizdi ruzgar hafiften vuruyordu onu cimenlerin arasindan gizlice izleme karari aldi belki bu ozlemini bir tik dindirirdi yaninq gitmek cok istedi ama bunu yapamadi ama icindeki o istek susmak bilmiyordu bundan sonra her gece onu uzaktan izlemeye gidiyordu bazen onu arkadaslariyla goruyor o mutlu oluncq mutlu oluyordu ama yaklasamiyordu onu izlerken sanki ustlerune spot isigi dusuyordu (telefon flashi)
yine boyle bir gecede serkan 46 numara ayakla ezildi ve oldu
ertesi gun ne derya ordaydi ne serkan ikisi de bu dunyadan gocmustu tanidiklari kahrindan oldugunu soyluyordu
bulusma yerleri cok gecmeden ugur bocekleriyle doldu sonunda hicbir aldatmacanin olmadigi birbirilerine tum sevgilerini verebilecekleri yerde kavusmuslardi-gercek olaya dayalidir