Ξύπνησα μεσ' την τρελή χαρά, είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί τον σκεφτόμουν όλη νύχτα, τον είδα στο ύπνο μου... Κατέβηκα κάτω και είδα τον πατέρα μου και την μητέρα μου να παίρνουν το πρωινό τους..
Mama:καλημέρα αγάπη μου
Anna:καλημέρα..
Farther:γιατί τόση χαρά;;
Anna:γιατί θα πάω να δω την φίλη μου..
Farther:ποιός το είπε αυτό;;
Anna:η αρχηγός του σπιτιού η μαμά..
Farther:αγάπη μου χωρίς να με ρωτήσεις;;
Mama:ναι γιατί το αποφάσισα ξαφνικά..
Farther:οκ αλλά φρόνημα δεν θα πίνεις και- κάτσε εγώ γιατί πρέπει να τα λέω αυτά αφού θα έρθει και ο Taehyung μαζί σου...
Anna:σωστά πάω να ετοιμάσω την βαλίτσα μου...Έφυγα τρέχοντας όχι επειδή να πάω στην lrene αλλά γιατί θα έχω τέσσερις μέρες μαζί με τον Taehyung μόνοι μας... Ναι καλά καταλάβατε δεν θα πάω στην lrene άλλα θα πάω εκδρομή με τον Taehyung.. Σηκώθηκα το πρωί και το είπα στην μαμά, φυσικά και δεν είπα όνομα και εκεί που είπε ότι θα το κανονίσει, ξέρω που θα τον πάω εκεί που θα είμαστε τελείως μόνοι, καταλαβαίνετε για να τον ξεμωναχιασω...
[•••]
Κατέβηκα κάτω αφού είχα ετοιμάσει τα πράγματα και ο πατερας μου είχε φύγει.. Η μαμά μου και ο n Taehyung ήταν στην πόρτα και με περιμένανε...
Mama:να με πάρεις να μου πεις πως ήτανε...
Anna:μαμα!
Mama:καλα αγάπη μου τι είπα..
Anna:ντρέπομαι!
Mama:εντάξει όταν είναι στην αρχή μετά δεν θα ντρέπεσαι....
Anna:μαμά!
Mama:να σου πω τον Taehyung τι τον θες αφού με παιδί πας τον Taehyung τι θα τον κάνεις;;
Anna:θα δεις!
Mama:Φιλάκια να προσέχεις, περιμένω νέα και πόσες...
Anna:μαμά!
Mama:καλά αγάπη μου!Πήγαμε στο αυτοκίνητο και αρχίσαμε!
Taehyung:που πάμε;;
Anna:super market για αρχή και μετά οδηγώ εγώ...
Taehyung:γιατί, θα δεις...Πήγαμε στο super market και τα σηκώσαμε όλο βοήθησα τον Taehyung με τα ψώνιο, αλλά μου έσπασε και τα νεύρα..
Taehyung:γιατί τόσα ψώνιο, που θα παμε σε άδειο σπίτι;;
Anna:μπορείς να μην ρωτάς τίποτα να δεις, σε λίγο! Άντε μπες μέσα να φύγουμε...[•••]
Άνοιξα την πόρτα και του είπα να βάλει τα πράγματα μέσα μόνος του, εγώ ήμουν την πόρτα μόλις τα άφησε γύρισε απορημένος και με κοίταξε...
Taehyung:συγγνώμη δεν θα πάμε στην φίλη μου;;
Anna:μπορεί πιο μετά αν θες εσύ.. Που ελπίζω να μην θες..
Taehyung:γιατί θα μην θέλω παιδάκι μου;;Έτρεξα και εκείνος με πήρε αγκαλιά και εγώ του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο..
Taehyung:ειναι αυτο που κατάλαβα;;
Anna:πίστευες ότι θα σε άφηνα έτσι μετά το χθεσινό;;;
BẠN ĐANG ĐỌC
The bodyguard of my life! Taehyung🐯
Fanfictionτι θα γίνει όταν η γονείς την Anna πάρουν ένα σωματοφύλακα για να την προσεχον επειδή εκείνη έχει πλέξει με κακές παρεας και βλακίες όπως σχεδόν όλοι οι νέοι... Taehyung σωματοφύλακας από τους καλύτερος από τους λίγους, μόνος σκληρός και απότομος...