》Ollin nk. Time skip《
Suljin ulko-oven ja potkin sitten kengät pois jaloistani, jonka jälkeen kävelin Aleksin perässä olohuoneeseen. Katsoin olohuoneemme pöytää missä oli parit tyhjät kaljatölkit ja pari tyhjää minikrippipussia. Pöydällä oli myös parin viikon takaiset tiskit. Huokaisin ja aloin sitten siivoamaan pöytää. Vein tyhjät tölkit eteisessä olevaan pullokassiin ja menin sitten viemään minikrippipussit keittiönroskikseen. Kävelin takaisin olohuoneeseen ja aloin keräilemään astioita. Tiputin melkein kaikki lautaset, kun Aleksi otti ranteestani kiinni. Käänsin kysyvän katseen mieheen. Aleksi otti lautaset pois käsistäni, päästi irti ranteestani ja käveli sitten keittiöön. Katsoin hänen perään hämmästyneenä.Kävelin myös keittiöön ja huomasin että Aleksi tiskasi. "Rakas..ei sun tarvii tiskata, mä voin hoitaa ne." Sanoin. "Mee sä vaa lepäämää, mä hoidan nää. Oot tehny muutenki suurimman osan siivouksest tääl. Anna mun auttaa." Aleksi sanoi. "Ootko varma? Voin oikeesti hoitaa ne, ei siit oo iso vaiva." "Olli." "Okei....tuu sanoo jos tarviit apuu jossain." Sanoin ja lähdin kävelemään meidän makuuhuoneeseen.
》Joonaksen nk.《
Kömpisin Nikon viereen ja painauduin sitten ihan kiinni häneen. Niko kietoi kätensä vyötärölleni ja asetti pusun sitten otsalleni. "Öitä Jonsku." Hän sanoi. "Öitä." Sanoin.》Nikon nk. Seuraavana päivänä《
Heräsin siihen kun kuulin miukumista korvanivierestä. Avasin silmäni ja huomasin meidän kissanpennun. Rapsutin kissaa korvan takaata ja se alkoi kehräämään. "Huomenta." Sanoin kissalle. Huomasin vielä Joonaksen nukkuvan. Nousin istumaan ja nostin kissan sitten syliini. "Sulle pitäis keksii nimi." Sanoin pennulle, joka tuijotti minua suurilla silmillään. Asetin pusun pennun päälaelle. "Pitäiskö Joonaski herättää?" Kysyin kissalta, ihan niinkuin se vastaisi minulle.Pentu hyppäsi pois sylistäni ja tallusteli nukkuvan Joonaksen luokse. Hän kiipesi Joonaksen yli ja alkoi uudestaan maukumaan. Hymähdin. Laitoin käteni Joonaksen hiustensekaan ja aloin silittämään. "Rakas." Sanoin. Joonas mumisi jotain, josta minä naurahdin. "Herää jo." Sanoin ja pussasin häntä poskelle. "Onks pakko?" Hän kysyi. "On. Meiä lapsel on nälkä." Sanoin, jolloin Joonas nousi istumaan ja käänsi katseensa minuun. "Onks meil lpasii?" Hän kysyi. Aloin nauramaan. Nostin kissanpennun syliini ja nostin sen Joonaksen naaman eteen. "On meil tälläne karvalapsi." Sanoin.
Joonas huokaisi. "Vittu, luulin et kävit adobtoimas meil ihmislapsen." Hän sanoi. "En mä sellast ilman sua tekis." Sanoin. Joonas nousi ylös sängystä ja käveli pois huoneestamme. Nousin myös ylös kissa sylissäni ja lähdin myös. "Voi vittu mikä kaaos!" Joonas huusi vessasta. Kaaos? Mietin. Katsoin pentua sylissäni. "Kaaos, sehä o hyvä nimi sulle." Sanoin pennulle. Joonas käveli pois vessasta raadeltun vessapaperinkanssa. "Ootko ylpee ittestäs?" Joonas kysyi pennulta. "Sil varmaa tuli tylsää ku me vaa nukuttii." Sanoin. "Mihin mä nyt pyyhin mun perseen?" Joonas kysyi. "Mennään käymää kaupas ostaa lisää." Sanoin.
》Time skip《
Kävelimme pitkin kaupan käytäviä. "Tarvitaaks me jotain muuta?" Joonas kysyi. Katsoin kauppakärryyn. "Meil on vessapaperii, kissanruokaa, meille ruokaa. En usko et me tarvitaan muuta." Sanoin. Joonas nyökkäsi. Lähdimme kohti kassoja. Menimme itsepalvelukassalle, piippasimme kaikki tuotteet ja maksoimme. Joonas pakkasi ostoksemme kesgokasseihin, mitkä olimme ottaneet mukaan, jonka jälkeen me lähdimme.Avasin autonovet. Joonas laittoi kauppakassin takapenkille ja tuli sitten eteen istumaan. Menin kuskinpaikalle, käynnistin auton ja lähdin ajamaan pois kaupanpihasta. "Käydään mustis&mirris, kaaoksel ei oo mitää lelui." Joonas sanoi. "Selvä." Sanoin. Ajettuamme lähemmäs Mustia&Mirriä, huomasin yhden toisen kaupan. Virnistin. Parkkeerasin auton parkkiruutuun. "Pärjäätkö yksin tuol, jos meen käymää yhes toises kaupas sil välil?" Kysyin Joonakselta. "Mihi kauppaa sä meet?" Joonas kysyi. Hymähdin, jolloin Joonas ilmeisesti tajusi mitä kauppaa tarkoitin, sillä hän punastui. "Ihme pervo." Hän sanoi. Pussasin häntä poskelle. "Et vastannu." Sanoin. "Pärjään mä." Joonas sanoi ja nousi pois autosta.
》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 554
YOU ARE READING
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...