14

29 5 6
                                    

Ertesi gün, Wooyoung acele etmeden sabah ayrıldı. Hem Mingi'yi hem de Yunho'yu bulmayı ve o gün ne yaptıklarını sormayı başardı. İkisi de çevredeki köpekbalıklarını izlemekle meşgul olacaklarını söyledi, bu yüzden Wooyoung bunu gidip biraz bitki toplayıp uzak tarafı izleyeceğini söylemek için bir bahane olarak kullandı.

En azından kullanabileceği, makul görünen bir tür örtüydü.

Arkadaşları tereddütlü görünüyordu, ama bunun bir önemi olmayacağını çok iyi bildikleri için onunla tartışmadılar.

Görevden alındıktan sonra, Wooyoung aceleyle insan şekline girebileceği ve San'la buluşmak için koşabileceği kıyıya gitti.

Arka verandada bekleyen insanı endişeli bir ifadeyle kumsala bakarken buldu, Wooyoung'u görünce bu ifade hızla rahatladı.

San'ın ona doğru koştuğunu görmek, Wooyoung'un duraksamasına ve gülümsemesine neden oldu. Aynı zamanda içini daha da iyi hissetmesini sağlayan hoş bir sıcaklıkla doldurdu.

"Bugün gelmeyeceğinden endişelenmeye başlamıştım." San, Wooyoung'u kucakladıktan sonra itiraf etti. "Özellikle dünden sonra."

"Üzgünüm, sadece bu sabah birkaç şey yapmam gerekiyordu." Wooyoung kıkırdadı ve sarılmadan geri çekildi. "Bugün ne yapıyoruz?"

San, onu öpmeden hemen önce yanağını okşamak için uzandı. İkisi de küçük bir inilti çıkardılar ve teması arzulayarak vücutlarını birbirine bastırdılar.

Wooyoung düne benzer bir şekilde insan vücudunu dolduran bir özlem hissetti ve öpücüğü daha da aç bir hal aldı.

Söylemeye gerek yok, çift yalnız kalmak için bir bahane bulmaya çalışmadan önce uzun sürmedi.

Sonraki birkaç gün de hemen hemen aynı şekilde geçti. Wooyoung bir dövüş savaşını kaybediyordu, fark etti ama San'a doyamıyordu.

Eğer insanla birlikte değilse ya da Mingi ve Yunho ile vakit geçirmiyorsa, yaptığından emin olmak istermiş gibi, kütüphanede öfkeyle seçim yapmasına yardımcı olacak ya da kararını verecek bir şey arıyordu. Daha kolay.

Yavaş yavaş ikiye bölünüyordu...

Wooyoung, evinden ayrılma fikrinden hoşlanmamıştı. Aquatis büyülüydü ve çok fazla renk ve hayatla doluydu. Evi ve orada yaşayan insanlarla ilgili her şeyi seviyordu. Ve bir bakıma Mingi ve Yunho'yu da seviyordu.

Artık birlikte daha fazla zaman geçirdikleri için Wooyoung'un tekrar onlara katılmasını istediklerine dair ipuçları vermeye başlamışlardı, ama o yine de bu kararı vermek istemiyordu. Her ne kadar suçlu bilincinin onu artık kendi odalarında ve geceleri uyutması gerçeği, muhtemelen hiçbir şeye yardımcı olmuyordu.

Wooyoung ayrıca kendini San'ın da burada kalmasını sağlayacak bir şey ararken buldu...

Ama tek bulduğu, inanılmaz derecede tehlikeli ve çarpık olduğu söylenen bir deniz cadısının efsaneleriydi. Ondan yalnızca iki parşömende bahsedildiğini gördü ve her ikisi de onu asla aramamaları için birkaç uyarıda bulundu çünkü her zaman ona fayda sağlamak için işleri çarpıtacaktı.

Birçok deniz halkı onun eliyle telef olmuştu. Merfolk'un içine gömülü sihirden beslendiği ve bunu güçlerini beslemek için kullandığı yazılmıştır.

Durum umutsuz görünüyordu...

Haftalar geçtikçe, Yeosang ve arkadaşlarının eve gitmek ve okula dönmek hakkında konuştuklarını giderek daha fazla fark etti.

San bu zamanlarda her zaman çok sessiz olurdu ve gözle görülür bir şekilde bir şeye üzülmüş görünüyordu.

Bu, denizcinin San'ın gitmek istemediği gerçeğinden kaynaklandığını ummasına neden oldu, ancak San'ın okuldan söz edildiğinde aldığı uzak bakışta, Wooyoung'a bunun başka bir şey olduğunu gösteren bir şeyler vardı.

Song of the oceanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin