6.

47 10 10
                                    

Kai aldığı arabasına baktı. Çok eski bir arabaydı ama bu kai için problem değildi. Aşk insanı kör ediyordu.
Artık ona mektup yazmak zorunda kalmayacaktı. ona direkt duygularını ifade edebilecekti. Bir kaç gündür ona ne söyleyeceğinin provasını yapıyordu.

Yanına az bir para aldı. Ailesine veda etti. Ve arabasını çalıştırdı. Sonunda hayalleri gerçek oluyordu.

Yolda giderken araba durdu Kai endişelenmişti ama ona arabayı satan adam ne yapması gerektiğini söylemişti. Adamın söylediklerini aynen uyguladı ve yolda devam etti.

Kai uzun zamandır bu yolda gidiyordu. Baya yorulmuştu arabayı kullanmak zordu ama değerdi onu görmek için değerdi. Hava kararmıştı Kai arabasının az yanan lambası ile gitmeye devam etti. yol o kadar uzun değildi ama araba yavaş gidiyordu. Sabaha doğru şehire vardı. Burası Soobin'in anlattığı kadar iyi bir yerdi.

Kainin ilk aklına Soobin in gittiği üniversitenin oraya gitmek geldi.
Kai arabayı kaldırımın kenarına park etti ve arabadan çıktı. İnsanların bakışlarından rahatsız olmuştu. çünkü Kainin en güzel kıyafetleri bile onların yanında kötüydü ama kai sorun etmedi. onun amacı Soobin'i bulmaktı. Yoldan geçen birine üniversiteyi sordu ama geçen kişi Kaiyi umursamamıştı. Kai kırılsa da belli etmedi ve bu sefer başkasına sordu. o kişi cevap vermişti. şansına buraya yakındı. Tekrar arabaya binmesine gerek kalmayacaktı. Kai üniversiteye doğru giderken elleri terliyordu. düşündüğünden fazla heyecanlıydı. Oraya vardığında bir öğrenciye onun adını söyledi

"Choi Soobin'i tanıyor musun? "

Genç ona garip baktı.

"evet ama aynı kişiden bahsettiğimizden emin değilim"
dedi ve Kaiye alayla baktı.
Kai şehir insanlarının ne kadar kötü olduğunu düşündü. Sanki Kai ona kötü bir şey yapmıştı. Kendi yaşadığı yerde herkes Kaiye iyi davranırdı oysa.

"Uzun boylu, siyah saçlı, gamzeleri var. "

"Evet şuan içeride birazdan çıkar. " dedi ve hızlıca oradan ayrıldı. Kai nerde hata yaptığını düşündü acaba kaba mı konuşmuştu.

Kai çok heyecanlıydı kalbi resmen dışarıda atıyordu. Bu yüzden elini kalbine attı ve derin nefes aldı.

Bir kaç dakika ardından onu gördü. yanında bir kaç kişi ile gülüşerek çıkıyordu Kai onun yanına doğru ilerledi.

Ona sarılmak için hamle yaptı. Ama Soobin şaşkınlıktan dona kalmıştı. Kai bunun normal olduğunu düşündü.

"Sevgilim bu kim"

Bu sefer dona kalma sırası Kaideydi.
Sevgilim mi demişti. Hayır hayır Soobine dememiştir değil mi hayır ona dememiştir.

"Tanımıyorum hayatım"
Dedi yanındaki çocuğa hani onun hayatı 'Kaiydi' .

Soobin'in cevabını duyunca kai yıkılmıştı. Sırf sevdiği çocuğu bulabilmek için dişini tırnağına takıp çalışmıştı. onun bir kere bile gelmemesine rağmen o pes etmemişti.
Ama Soobin yeni bir kişi bulup onu unutmuştu bile. Kainin eli ayağı çözülmüştü.

"kusura bakmayın rahatsız ettim"

koşarak oradan uzaklaştı ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Soobin onun peşinden bile gelmedi. Kai kendine kızdı. bu durumda bile onun kendisini sevdiğine inanmak istemişti ama artık geçti. soobin bir başkasını seviyordu. Kai onun için bir hiçti.

Diğer bölüm final

Vote + yorum atmayı unutmayınn

Sayonara ~Sookai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin